StoryEditor

Greencard - Nothing Cashional

18.03.2013, 22:15
Patríte medzi poctivých nálezcov?

Nie je to iba o tom, koľko percent ľudí vráti nájdené peniaze späť k pôvodnému majiteľovi. Pre potreby kampane však vypadnuté peniaze poslúžili ako vhodná zámienka. Keď chcete ľudom ukázať menej využívanú službu, ukážte im v praxi ako im dokáže zlepšiť (alebo aspoň zmeniť) život. V Rusku nie je veľmi silná tradícia platenia s kartou a preto v agentúre Red Pepper vymysleli menší behaviorálny prieskum. Pozrite sa na video a predstavte si koľko ľudí by v slovenských podmienkach peniaze skutočne vrátilo.

 

 

Jeden podobný experiment z USA sa už na AdArene objavil.

Honest Tea – The Most Honest City in America

 

AdArena má svoje miesto na Facebooku.

Narazili ste na reklamu, ktorá musí byť na AdArene? Píšte na adarena.blog(at)gmail.com

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:57