StoryEditor

Značky, ktoré majú odvahu

30.08.2013, 09:54

O značky sa niekedy staráme ako o deti. Sú pre nás veľmi cenné. Preto dávame pozor, aby neurobili niečo nebezpečné, aby si neublížili, aby náhodou nespravili niečo, čo nemali.

Je pravda, ze kto nič nerobí, nič nepokazí. Ale aj to, že kto nič nerobí, nič nedokáže :).

Tu je pár kampaní, na ktoré značky naozaj potrebovali odvahu a ktoré aj priniesli výsledky.

 

Takto robia svoju reklamu hračkárske autá Hot Wheels. Je to naozaj nebezpečná hra, ale stojí za to. Ich videá maju spolu viac ako 130 000 000 pozretí.

Ak sa chcete viac zabaviť, pozrite si ich celý YouTube channel.

Mountain Dew si zase trošku zaskákalo. 2 týždne a 1.5 milióna pozretí, nie zle.

Ken Block už dlhšiu dobu robí takto reklamu na svoju značku oblečenia DC Shoes. Spolu 300 miliónov pozretí.

A celý internet si pamätá live skok Felixa Baumgartnera pre Red Bull.

Vybral som naschvál značky, ktoré vo svojej DNA majú adrenalín. Keby iba o odvahe hovorili, nikto by im neveril. Takto dokazujú, že naozaj stoja za svojimi sľubmi. A podľa čísel táto odvaha stojí za to.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 02:47