StoryEditor

Bohatí Američania majú stále radi tlač a televízory.

02.08.2011, 15:12

Výsledky výskumu Mendelsohn Affluent Barometer v USA ukázali, že respondenti z domácností s najvyššími ročnými príjmami stále uprednostňujú tradičný spôsob konzumácie médií pred tzv. novými médiami.

Výskum bol realizovaný v on-line prostredí v období marca až mája 2011 na vzorke viac ako 1 000 respondentov z domácností vykazujúcich ročný príjem viac ako 100 000 USD, čiže z domácností, ktoré predstavujú 20% z celkového počtu domácností v USA, no disponujú 60% príjmov realizovaných v tejto krajine. Výskumníci ich nazvali čarovným anglickým termínom "Affluent Americans".

Prehľadné výsledky nájdete dolu v tabuľke. Čo z nich v kocke vyplýva? To, že "Affluent Americans" sú pomerne konzervatívni pri konzumácii médií a tradičné médiá ako print alebo TV stále primárne sledujú "starým" spôsobom - print v tlačenej forme a TV prostredníctvom TV prijímačov. Rovnako sa chovajú aj pri sledovaní internetových médií - aj tu je prevládajúcim prostriedkom na ich konzumáciu "tradičné" PC. Až za ním nasledujú smart telefóny alebo tablety.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Richard Kopunik, Mindshare Slovakia

 

Zdroj: Mendelsohn Affluent Barometer a AdAge

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. december 2025 11:57