StoryEditor

darujspravne.cz – Pomáhat je v módě

12.11.2011, 12:09

Nielen komerčná sféra musí zaujať svojho zákazníka.

 

Neziskové organizácie vyťahajú do boja za svoje ušľachtilé ciele mnohé netradičné a moderné techniky marketingu. V tejto oblasti by si mnohí klienti mali vziať príklad z ich odvahy. Organizácia Fórum darců stojí za projektom daruj správne. Ide o formu priameho darcovstva. Cieľom ich guerillovej časti kampane bolo poukázať na 2 problémy. Tým prvým aby sa ľudia zaujímali komu a načo prispievajú. Druhým problémom sú falošní dobrovoľníci. Pri príležitosti pražského festivalu United Islands vyšli medzi ľudí herci vyzývajúci návštevníkov k príspevku na dobrú vec. Pre mnohých stačilo aj toto jednoduché tvrdenie na darovanie 20 korún. Za svoj príspevok dostali krabičku s odkazom a s prekvapením, ktoré uvidíte vo videu. Kampaň uspela aj na českej Effie. Pre viac info ku kampani kliknite na link.

Komunikácia neziskových organizácií má svoje špecifiká, o čom sa presviedčam aj priamo pri práci. Vždy ma poteší každá vydarená a inovatívna komunikácia pre neziskovku. Pretože aj reklama svojim pôsobením môže napĺňať aj iné ako čisto komerčné ciele. A za touto prospešnou iniciatívou sa skrýva pražská agentúra OgilvyInteractive.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 22:17