Predávate mliečne výrobky? A máte vyčlenené nejaké prostriedky na nadlinky? Netreba váhať ihneď je potrebné natočiť agroklip. Hudba spája aj zdanlivo ťažko spojiteľné témy. Keď zamiešame trošku irónie a vtipu, tak môžeme priniesť zaujímavý TV spot. Nezabudneme na vhodný timing k speváckej súťaži. Priložíme súťažný prísľub na Facebooku o miesto v ďalšom TV spote (klipe). Toto nie je mliekarenská sci-fi ale britská farmárska realita. Chvíľku som ani ja neveril, že firma z tohto segmentu môže investovať viac ako 2 milióny libier do kampane. Pozrite si aj ich minuloročný spot/klip. Táto tradícia sa im zapáčila a aj zrejme osvedčila. Na youtube nájdete tiež videá, ktoré boli silne inšpirované minuloročným TV spotom. User generated content pribudne pravdepodobne aj po aktuálnom TV spote. Kreatívu spískala agentúra BBH London.
"Cover verzia" od ľudí
Tematika okolo mlieka sa stala nosnou témou pre jednu z legendárnych kampaní. Zrejme ste o nej počuli. Ak nie, kliknite na odkazy nižšie. Je to dôkaz, že aj na mliečnu (alebo inú zdanlivo neatraktívnu) tému je možné vymyslieť pútavú kampaň.

