StoryEditor

Nadpisy, názvy, HEADLINY!

05.02.2014, 09:17

Content marketing sa postupne stáva buzz work pre rok 2014. Že obsah je kráľ sme vedeli už dlhšie, ale len teraz sa podstata tohto tvrdenia začína naozaj napĺňať.

Obsah sa stal mantrou každej online marketingovej aktivity. Či už sa snažíte komunikovať cez sociálne kanály, alebo optimalizujete svoj web pre vyhľadávače, tvorba kvalitného obsahu je základným kameňom úspechu marketingových činností na internete. Trendy slová pre rok 2014 teda určite sú:

  • content marketing
  • content marketing strategy
  • content management
  • web content
  • content strategy

Bavíme sa neustále o kvalitnom obsahu, ktorý rozhoduje o úspechu či neúspechu. Keci o tom ako musí byť obsah unikátny, cielený či užitočný si čítame v učebniciach marketingu už desiatky rokov. Čo ale rozhoduje úplne najviac je NADPIS. Môžete so mnou súhlasiť a nemusíte, ale bez nadpisu by sa na náš "super mega" obsah prekliklo len málo ľudí. Nadpis je faktor, ktorý ovplyvňuje mieru prekliku, počet čitateľov a samozrejme aj relevantnosť návštevnosti. Nadpis je prvým dôležitým krokom k úspechu vrámci obsahovej stratégie na internete.

Zdroj: Distilled.net

Nechcem nijako degradovať hodnotu obsahu samotného, ale bez nadpisu alebo keď chcete headlinu by si ho nikto nepozrel. Bez nadpisu by aj ten najlepší článok či najšpičkovejšia infografika zapadli prachom. Koniec koncov môžeme si zobrať niekoľko príkladov úspešného content marketingu cez nadpisy:

  • SME.sk
  • Topky.sk
  • Cas.sk

Je len náhoda, že sú to zároveň jedny z najčítanejších online médií u nás?  Alebo je náhoda, že sú to väčšinou bulvárne denníky (áno, aj SME.sk môžeme dnes už zaradiť medzi bulvár). Sám som fanúšikom Topiek na Facebook a priznám sa, že niekedy čisto pudovo kliknem na bulvárny nadpis v statuse stránky. Je pravda, že do 10 sekúnd z webu odchádzam preč, ale to vôbec nemusí byť prípad 90% zvyšnej internetovej populácie.

Preto ešte raz zdôrazňujem, NADPIS predáva, nadpis určuje z časti úspech článku a nadpis je cestou ku kvalitnému obsahu, ktorý tak horkopotne tvoríme pre naších fanúšikov/klientov. NIKDY ho nezanedbávajte!

Viac o content marketingu spolu s infografikou si prečítajte na našom blogu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. jún 2025 21:03