StoryEditorPubliká a ich potenciál: Kde ich hľadať a ako na ne cieliť reklamu
03.07.2022, 16:34
Publiká a ich potenciál: Kde ich hľadať a ako na ne cieliť reklamu:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/10Graphs on a hands of businessmen
2/10Obrázok 2: Nákupná cesta spotrebiteľa ako nekončiaci cyklus
3/10Obrázok 3: Matica príležitostí
4/10Obrázok 5: Rozdiel medzi Dynamickou optimlalizaciou a „addressable content“
5/10Obrázok 4: Príklad zjednodušenej obsahovej stratégie pre tvorbu
6/10Obrázok 6: Výsledky, ktoré nám dokáže „addressable content“ prístup generovať (priemer výsledkov rôznych realizovaných kampaní)
7/10Vladimír Paštinský, Wavemaker SLovakia
8/10Vladimír Paštinský, Wavemaker SLovakia
9/10Brano marko, Wavemaker
10/10Obrázok 1: 4 zdroje rastu