StoryEditor

Nočná mora segmentového manažéra

10.02.2023, 13:25
Autor:
redred
  • A prečo u nás  stále prevláda mentálny model reklamy, ktorý má svoje počiatky v podomovom predaji v USA z druhej polovice 19. storočia? Píše Strategy Planner Elite/Monday Lovers Šimon Gál.
  • Čo komunikovať  v imidžovom spote ak nie produktový benefit?

 

Predstavte si to, prihlásite sa na online meeting, na ktorom máte z pozície segmentového manažéra alebo manažérky schváliť novú kampaň, ktorá bude stáť niekoľko stotisíc z vášho marketingového budgetu. Vám, samozrejme, od splnenia biznisových cieľov závisia odmeny a celá sieť už má rozdistribuované DL letáčiky s produktovou propozíciou. Po prvom zhliadnutí spotu vás zamrazí.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 03:22