Mobily sú dominantnejšie než akékoľvek iné zariadenia, čo odráža správanie používateľov. Ľudia chcú riešenia pre ich problémy okamžite, a o tom bude komunikácia, o správnom riešení v danom momente (či sú doma, v práci alebo na ceste). Navigovanie do predajní, možnosť zavolať alebo napísať spoločnosti, rýchly a jednoduchý nákup cez mobil a ďalšie okamihy. Celý zážitok je potrebné stavať okolo používateľa. Nastavenie komunikácie okolo jednotlivca bude len dôležitejšie kvôli hlasom aktivovaným zariadeniam, ktoré sa postupne dostávajú do domácností.ADMA
StoryEditor

"Vždy ma najviac zaujíma značka, ktorá je “hladná”, chce inovovať a nebojí sa skúšať nové veci. Väčšinou to platí najmä pre nové značky, čiže ich treba len nájsť." Róbert Lelkes, RIESENIA.com

17.10.2019, 08:00

menuLevel = 2, menuRoute = news/citat-dna, menuAlias = citat-dna, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 04:31