Podcasty sú perspektívnym nástrojom content marketingu, ale vzhľadom na ich špecifiká sa často stávajú iba doplnkovým kanálom v obsahovej stratégii, keď už sú nasýtené tradičnejšie kanály. Výhodou podcastov je ich nenáročná produkcia a distribúcia (aj vďaka rozširovaniu hudobných streamovacích služieb), na druhej strane je oveľa menší zásah cieľovej skupiny než tradičnejším videom alebo blogom. Podcasty preto najviac využívajú značky, ktoré sa snažia osloviť odbornú a nezriedka technicky zameranú cieľovú skupinu. Tieto skupiny poslucháčov sú oveľa náchylnejšie dať sa ovplyvniť autorom podcastu, zároveň je však oveľa problematickejšie vyhodnocovať návratnosť investície do tohto spôsobu propagácie. Na Slovensku sú najrozšírenejšie mediálne podcasty, zo značiek sa môžeme inšpirovať napríklad Martinusom, Profesiou, Websupportom alebo GymBeamom.ADMA
StoryEditor

"Podcasty sú perspektívnym nástrojom content marketingu, ale vzhľadom na ich špecifiká sa často stávajú iba doplnkovým kanálom v obsahovej stratégii." Pavol Lelák z ecake.

05.07.2020, 08:00

menuLevel = 2, menuRoute = news/citat-dna, menuAlias = citat-dna, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 15:10