Reakcie fanúšikov sú najlepším zrkadlom pre značku
Vyhýbať sa generickosti. To je základné pravidlo komunikácie s užívateľmi podľa Matúša Kvasa. „Ďalej neodfláknuť žiadnu odpoveď, no nehnať sa za každú cenu za odpoveďou v priebehu niekoľkých minút, okrem rýchlosti je totiž dôležitá aj jej relevancia,“ radí. Matúš je známa svojou starostlivosťou o značku Lunter.
Deň admina záleží od situácie. „Pokiaľ ide o vlnu hejtu, mám oproti ostatným kolegom z oblasti social media výhodu. Domov sa vtedy chodí síce neskoršie, no myslím si, že žiadna pracovná pozícia v agentúre nefunguje každý deň od 9 do 5,“ hovorí otvorene.
Reakcie fanúšikov kontroluje aj doma večer. Na telefóne má nastavené notifikácie. „Netreba sa tým však nechať pohltiť. Ak vám niekto napíše o jedenástej večer a nejde o krízovú/výnimočne dôležitú informáciu, určite to do rána počká,“ vysvetľuje.
Komentovú lavínu rieši Matúš od prípadu k prípadu. „Ak viem, že ide o odvážny príspevok, vopred sa po debatách s kolegami pripravím na možné scenáre.“
Nad vlnu hejtu sa dokáže povzniesť. „Pamätám si na jeden komentár, ktorý ma dostal do vývrtky. Fanúšik nám razantne vyčítal, že jeden z našich klientov zamestnáva vo svojej reštaurácii Rómov. Takáto reakcia veľmi zamrzí, človek musí v tej chvíli počkať, kým sa upokojí.“
Za najnáročnejšiu považuje kampaň pre Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku,
http://strategie.hnonline.sk/marketing/926304-zname-osobnosti-sa-spojili-podporuju-europsku-uniu-patrit-do-nej-je-dobry-napad-hovoria
Na príspevkoch zaznamenali viac ako 500 komentárov, množstvo z nich negatívneho charakteru. „Narovinu povedané, až takýto “záujem” hejterov sme nečakali.“
A koho na FB nechce vidieť a predsa sa objaví? „Bohužiaľ, na Facebooku sa nevyhneme vlne diskriminačných komentárov. To rozhodne nepatrí nielen na sociálne siete, ale aj celkovo do spoločnosti.osobný archív
StoryEditor