Na prvé hodnotenie v novom roku 2023 sme išli plní energie a očakávania. Stretli sme sa v nových priestoroch, v dobrej nálade, viac menej známe tváre. Trochu nás vystrašil počet prác na papieri, ale téma Vianoc a nového roku prisľubovala silný mesiac.
Žia...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-02-03 15:41:31 - Feat.: 0 - Title: Centová diéta získala nadštandardné body
02 - Modified: 2023-02-03 15:11:40 - Feat.: 0 - Title: Video pre Slovanet si zaslúži pozornosť. Kvôli 3D craftu
03 - Modified: 2023-02-03 14:14:41 - Feat.: 0 - Title: Porote sa páčila vianočná rádiová kampaň Hyundai. Ale iba trošku
04 - Modified: 2023-02-03 13:47:17 - Feat.: 0 - Title: V televíznej reklame vyhral Zlatý Bažant. Body boli ale nízke
05 - Modified: 2023-02-03 13:45:39 - Feat.: 0 - Title: V Online zabodovala Nadácia Pontis, väčšina prác však prepadla
06 - Modified: 2023-02-03 13:44:15 - Feat.: 0 - Title: Social media aj influenceri: Najviac bodov získala práca pre Škodu
07 - Modified: 2023-02-03 13:42:58 - Feat.: 0 - Title: Výzva zamestnancom Dráčika je najzaujímavejším využitím média
08 - Modified: 2023-02-03 13:41:55 - Feat.: 0 - Title: V kategórii Promo, Activation Event sme dobrú prácu hľadali márne
09 - Modified: 2023-02-03 13:40:51 - Feat.: 0 - Title: Medzi vizuálmi si bolo z čoho vyberať, porota si nevybrala
10 - Modified: 2023-02-03 13:39:42 - Feat.: 0 - Title: OOH: Stále rovnaká bodová mizéria