StoryEditor

Októbrové Hodnotenie Stratégií: Najvyššie body dostal Telekom, Agentúrou mesiaca je THIS IS LOCCO

14.11.2024, 14:58
  • Aj minulý mesiac prišli do našej redakcie zástupcovia ADC a zadávateľov, aby sme si spolu pozreli a obodovali top reklamu. Ako to dopadlo? Kompletné výsledky nájdete v nasledujúcom článku. 
  • Najlepšiu televíznu reklamu má Telekom. 
  • V OOH zabodovali vtipné bilboardy Komplot pre ZOO. 
  • Slušné body a postup do finále si zabezpečil online spot Nedávajme nálepky pre Kaufland. 
  • Porote sa páčila aj nová vizuality Verbeny, ktorá vznikla v oh my DOT. 
  • Zaujal aj kreatívny vizuál Heinekenu a THIS IS LOCCO, ktorý reagoval na Zlatý klinec. 
  • Do finálového hodnotenia porota posunula Dobrého anjela a tiež spot pre SFZ. 
  • Backstage z Hodnotenia napísal Martin Polakovič z THIS IS LOCCO. Tu sú jeho postrehy a pripomienky. 

Z pohľadu Hodnotenia reklamy bol október 2024 veľmi slušný mesiac. Prišlo nám veľa prihlášok a tak naša porota mala čo hodnotiť. 

Ako to celé dopadlo? Rozoberme si výsledky podľa jednotlivých kategórií. 

Kategória Film - TV reklama

Porota si mala z čoho vyberať. A práve v tejto kategórii našla aj prácu mesiaca. Víťazom sa stáva spot Wi-Fi manager - Zvaľte to na nás od MUW Saatchi & Saatchi a Slovak Telekom. Skvelý výsledok a postup do finále si vybojoval aj spot pre Dobrého anjela. 

Stručný opis práce: Rodičovstvo prináša kopu ťažkých a nepopulárnych rozhodnutí. Jedno z najťažších je vysvetliť deťom, že aj internet treba využívať s mierou. V našej kampani dávame rešpekt rodičom a odkazujeme im, že aspoň tentoraz to radi vezmeme na seba.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 15:07