Dlhoročný kreatívec, člen ADC Slovensko a zároveň pedagóg Katedry marketingovej komunikácie, Braňo Mladý prijal novú profesnú výzvu.
Na pozícii Head of Art bude formovať kreatívnu komunikáciu klientov a značiek reklamnej agentúry MullenLowe GGK.
V reklame začínal už počas vysokej školy v agentúre Publicis Knut. Neskôr pôsobil v agentúrach MUW Saatchi&Saatchi a MADE BY VACULIK ako Senior Art Director, Ideamaker a Unit Creative director. Má dlhoročné skúsenosti s prácou v bankovom segmente pre značky ČSOB, Tatra banka, Raiffeisen banka, v pivnom segmente pre značky Smädný mních, Topvar, Lišiak zo sadu, Zlatý Bažant a množstvo ďalších brandov ako Aupark shopping center, Central shopping center, Orange, O2, BMW, Kia, Aeromobil, Istropolitana Projekt a ďalšie.
“Teším sa na novú postpandemickú výzvu a verím, že to bude kreatívna zábavná jazda! V úzkej spolupráci s reklamnými matadormi - Vladom Slivkom, Marekom Pajtášom a množstvom mladých nadaných kreatívcov v MLGGK - nič iné ani neočakávam,” hovorí o novej pozície Braňo Mladý.
Reklamná agentúra MullenLowe GGK sa tento rok personálne rozrástla. Po januárovej akvizícii Vlada Slivku na pozíciu Creative Directora, postupne posilnili jej rady Vlado Križan, Vraťo Harmata a Tomáš Uličný - kreatívci so skúsenosťou z top reklamných agentúr (MADE BY VACULIK, CORE4, EFFECTIVITY). Významnou udalosťou v živote agentúry bol aj vznik digitálnej divízie MullenLowe Profero.