Agentúra Generations, ktorú vedie Daniel Bradáč, personálne posilňuje. Prvou posilou je Lucia Franková z Core4. Po novom bude v agentúre Generations Head of digital, Jakub Zeman bude novým brand managerom.
“Za posledných šesť mesiacov naša agentúra rebrandovala Bešeňovú, odštartovala komunikáciu značky Cofidis, podieľa sa na novej komunikácii OVB Allfinanz Slovensko, rebrandovala tradičnú, 60-ročnú značku Zlatokov a v súčasnosti dokončujeme rebranding Jasnej na svetové lyžiarske stredisko. Všetky tieto, ako aj ďalšie aktivity, vytváranie a budovanie značiek, si vyžadujú komplexný prístup k firmám aj značkám," vysvetľuje Managing Partner agentúry Generations, Daniel Bradáč. "Preto sme na trhu hľadali špičkových profesionálov, ktorí by doplnili naše existujúce know-how o svet sociálnych médií a sofistikovaných komunikačných projektov", hovorí o nových personálnych posilách Bradáč.
Lucia Franková prišla z digitálnej agentúry Core4/Tell it online, kde sa starala o social media značiek Orange, Tipos, Allianz, Hyundai a Slovenskú sporiteľňu. Franková má skúsenosti aj z médií, pracovala v aktualne.sk či vo vydavateľstve Ecopress na pozíciách šéfeditora finančného portálu Finweb.sk a vedúcej internetového oddelenia HNonline.sk.
Jakub Zeman začínal v Codes Creative Studio, kde mal na starosti najmä komunikáciu s klientmi ako Eurotel, Istrobanka, Americká obchodná komora a iné. Pri komunikácii s klientmi ostal aj v reklamnej agentúre Refresh Creative Group, v ktorej viedol 25-členný tím zamestnancov. V pozícii traffic manažéra sa staral o proces výroby v agentúre Istropolitana Ogilvy a v rámci oddelenia kreatívy v RTVS. Neskôr pôsobil aj v spoločnosti DOXXbet, kde sa venoval tvorbe a implementácii marketingovej komunikácie, či v agentúre MADE BY VACULIK, v ktorej mal na starosti nastavenie a riadenie procesov výroby.