Novým riaditeľom marketingu skupiny AAA Auto sa stal Daniel Šturm. Na novej pozícii sa zameria na posilnenie pokračujúcej medzinárodnej expanzie firmy a na rast značky zánovných áut Mototechna. Na pozícii šéfa marketingu najväčšieho predajcu ojazdených vozidiel na Slovensku Daniel Šturm nahradil Jana Dobiáša.
Daniel Šturm má dlhoročné skúsenosti v medzinárodných štruktúrach firiem. Úspešne riadil projekty uvedenia produktov na trh alebo tiež spustenie rôznych internetových služieb. Pred svojim nástupom do AAA Auto zastával Šturm množstvo vedúcich pozícií v marketingu a obchode. Pôsobil ako dlhoročný riaditeľ marketingu Českej sporiteľne, následne riadil marketing spoločnosti Home Credit v Českej republike a na Slovensku. Pracoval tiež na riadiacich pozíciách v spoločnostiach Stratosféra a Inzertmedia.
„Marketing AAA Auto je pre každého marketéra obrovská výzva. Geografická rozľahlosť od Česka, Slovenska, Poľska až po Maďarsko, brandová komplexnosť troch nezávislých značiek Mototechny, AAA Auto a Auto Diskont, výrazná dôležitosť finančných služieb a v neposlednom rade nutnosť podporovať sieť desiatok pobočiek, robí z marketingovej stratégie veľmi komplexnú výzvu. Prichádzam do spoločnosti s cieľom podporiť ďalšiu medzinárodnú expanziu, dať značke Mototechna výraznú pozíciu najväčšieho predajcu v segmente zánovných vozidiel a hlavne udržať a zvýšiť rast z minulých rokov,“ uviedol k svojmu menovaniu Daniel Šturm.