Vojto Kabáth má za sebou 20 rokov skúseností na rôznych marketingových pozíciách v printových médiách, v rozhlase a TV. Riadil jednu z najväčších eventových agentúr Monarch, v slovenskom vydaní magazínu Forbes mal na starosti marketingovú komunikáciu značky a eventy, okrem iného pracoval na marketingovom oddelení siete kníhkupectiev Panta Rhei. Vyštudoval Molekulárnu biológiu a génové manipulácie na PF UK v Bratislave.
„Z pozície Client Service Directora chcem podporovať tvorivú a profesionálnu atmosféru v komunikácii s klientmi agentúry,“ povedal Vojto Kabáth.
Nora Krchňáková má v agentúre na starosti tím pre klientov ALO diamonds, AVON, či Bencik Culinary Group. Vyštudovala Právnickú fakultu UK v Bratislave. Má dlhoročné skúsenosti z médií, kde pracovala ako redaktorka, moderátorka a dramaturgička a v posledných 10 rokoch pôsobila v oblasti PR. Spoluzakladala PR agentúru Propaganda House, kde bola 6 rokov na pozícii Managing Director.
„Práca v SKPR je pre mňa profesionálna výzva. Baví ma komunikácia s ľuďmi, rôznorodosť projektov a kreatívny prístup. Verím, že moje skúsenosti budú prínosom. Teším sa na nových klientov a na spoluprácu so všetkými kolegami,“ uviedla Nora Krchňáková.
Do tímu agentúry zároveň v uplynulom čase pribudli štyria account manageri.
„Veľmi sa tešíme na nové posily vo vedení. Aktuálny rast agentúry je reakciou na zvýšený záujem o naše služby, ako aj nárast agendy u existujúcich značiek, pre ktoré pracujeme,“ dodala Soňa Lexmanová, Managing Director SKPR STRATEGIES.