Marcel Mareš nastupuje do funkcie od pondelka 14. mája 2018. Na novej pozícii bude zastrešovať obchod a riadenie činností spoločnosti v regióne. Jeho hlavnou prioritou bude rozvoj obchodných príležitostí a zvýšenie profitability spoločnosti, ktorá v regióne ponúka spolu 15 tematicky zameraných televíznych staníc. Marcel Mareš bude súčasťou tímu Balázsa Hájosa, VP of Affiliate Sales.
„Sme radi, že Marcel Mareš prichádza do spoločnosti AMC Networks International – Central and Northern Europe a zúročí svoje bohaté skúsenosti z mediálneho odvetvia. Jeho strategické uvažovanie bude pre ďalšie smerovanie spoločnosti kľúčové,“ hovorí Balázs Hájos.
Marcel Mareš má dvadsaťročnú prax v mediálnom prostredí a v sektore FMCG. V Discovery Communications – CEEMEA päť rokov pôsobil na pozícii manažéra pre obchod, distribúciu a business development. Na tomto poste dosiahol plnú distribúciu portfólia televíznych staníc, ktoré spoločnosť ponúkala v Českej republike a na Slovensku. Predtým pôsobil v oblasti FMCG v niekoľkých medzinárodných spoločnostiach ako Duracell International, Energizer alebo Philips. V poslednej spomenutej spoločnosti urobil na pozícii Country manažéra z českej a slovenskej pobočky najrýchlejšie rastúcu divíziu v regióne.
AMC Networks International – Central and Northern Europe je súčasťou AMC Networks International, jednej z popredných medzinárodných spoločností na poli televízneho vysielania a distribúcie tematických televíznych staníc, sústreďujúcich sa na strednú a východnú Európu.
Súčasné AMCNI – Central and Northern Europe portfólio ponúka televízne stanice v štyroch žánroch: športové: Sport1, Sport2, SportM, detské: Minimax, Megamax, JimJam; zábavno-vzdelávacie: Spektrum, TV Paprika, Spektrum Home a filmové: AMC a Film+.