Roland Kyška pôsobí v novej funkcii od mája tohto roka. Pozícia marketingového riaditeľa dovtedy v BENESTRE neexistovala, marketing zabezpečovalo produktové oddelenie. Vo SWANe existuje Divízia marketingu a komunikácie, ktorá bude aj v novom subjekte zabezpečovať jeho marketing, rovnako ako externú a internú komunikáciu či media relations.
Úlohou nového marketingového riaditeľa a tímov v oboch spoločnostiach je v nadchádzajúcich mesiacoch pripraviť komunikáciu spojenú s fúziou oboch spoločností. „V súčasnosti prebiehajú diskusie o novom brande, meriame hodnoty existujúcich značiek a aj na základe toho akcionári rozhodnú o identite budúceho vyzývateľa troch veľkých operátorov na Slovensku,“ hovorí Roland Kyška.
Podľa jeho slov rozdiely medzi marketingom SWANu a BENESTRY sú najmä v tom, že SWAN ponúka služby aj pre domácnosti a má viac ako 50-tisíc rezidenčných zákazníkov. „Na druhej strane BENESTRA využíva v komunikácii v B2B segmente mnohé inovatívne nástroje, ktoré chceme aplikovať aj v marketingu SWANu. Už dnes marketingové aj produktové tímy oboch spoločností spolu komunikujú a pripravujú nové kampane.“
Do konca roka spoločnosti BENESTRA a SWAN pôsobia ako samostatné entity, aj keď so spoločným manažmentom.
Nová spoločnosť bude vlastnená rovnakým podielom (50% : 50%) investičnými skupinami Sandberg Capital a DanubiaTel. Spoločnosť DanubiaTel má právo nominovať generálneho riaditeľa, ktorým sa stal Martin Mosný (do 15.5.2018 CEO SWANu). Sandberg Capital nominuje finančného riaditeľa, je ním Michal Kemeník (do 15.5.2018 IT riaditeľ BENESTRY). Obaja sa zodpovedajú priamo predstavenstvu resp. konateľom. Aj na ostatných pozíciách najvyššieho vedenia oboch spoločností pôsobia riaditelia z oboch firiem.
Roland Kyška pred novou pozíciou pôsobil, vyše roka, ako riaditeľ pre marketing a komunikáciu v SWANe, predtým ako riaditeľ pre korporátnu komunikáciu DanubiaTel a Swan Mobile. Pred príchodom do DanubiaTelu pôsobil v spoločnosti internet.sk. Manažoval online systém darcovstva Ľudia ľuďom a má tuiež novinárske skúsenosti.