digitask
StoryEditor

Matej Kucek na čele digitálnej agentúry digitask

26.07.2018, 18:17
Autor:
redred
Na pozícii Managing Directora nahradil Richarda Hudeca.

Novým Managing Directorom agentúry digitask sa od polovice júla stal Matej Kucek. Do digitasku prináša svoju 7-ročnú prax v digitálnej komunikácii a marketingu, počas ktorej mal možnosť pracovať na širokom portfóliu slovenských aj zahraničných klientov z pozície Digital Account Directora v agentúrach MUW Saatchi & Saatchi a Wiktor Leo Burnett.

„Za základ úspechu digitasku považujem predovšetkým kvalitný tím ľudí, ktorých baví ich práca, a odvážnych klientov, ktorí sú ochotní ísť do nových spôsobov komunikácie s potenciálom zaujať súčasného náročného spotrebiteľa. Internet a technológie sú o ľuďoch, preto treba najprv porozumieť im,“ hovorí nový Managing Director digitasku Matej Kucek.

Zároveň dopĺňa: „Primárnym focusom digitasku by mala byť okrem bežných digitálnych kampaní technologická kreativita, ktorá bola vždy silnou doménou agentúry. Tú by mala podporiť vyladená customer experience počas celej cesty zákazníka tak, aby prinášala želané marketingové výsledky.“

Richard Hudec, ktorý posledných 20 mesiacov zastrešoval z pozície interim Managing Director denný chod digitasku a počas nich sa výrazne pričinil o reštrukturalizáciu klientskeho portfólia, sa vracia na svoju predošlú pozíciu chairmana.

Digitálna agentúra digitask funguje na slovenskom trhu od roku 2010. Patrí medzi zakladajúcich členov ADMA. Aktuálne v digitasku pracuje 26 digitálnych špecialistov z rôznych oblastí digitálnej komunikácie a developmentu.

Medzi najväčších klientov digitasku patria: Telekom, Škoda, Innogy, BMW, Prima Banka, NN, Kaufland a ďalší.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 11:28