Spoločnosť Samsung Electronics Czech and Slovak vytvorila novú strategickú pozíciu Head of Marketing. Nový manažér na prvom stupni riadenia je zodpovedný za korporátny marketing, ktorý zahŕňa aj Brand Marketing a PR, riadenie značkových predajní alebo ambasádorov na mieste predaja.
Od decembra 2021 túto pozíciu zastáva Martin Marek, zodpovedá priamo prezidentovi spoločnosti Ki Young Yunovi.
„Samsung je inovatívnym technologickým lídrom a zároveň tradičným výrobcom elektroniky, ktorý v súčasnosti čelí mnohým výzvam – či už ide o schopnosť osloviť mladú generáciu, naplno využiť potenciál digitálnej komunikácie alebo čeliť novej ázijskej konkurencii. Mojím poslaním je načúvať trhu a pokračovať v dlhodobom budovaní vzťahu medzi značkou Samsung a spotrebiteľmi. Vzťah, ktorý bude ešte viac nabitý pozitívnymi emóciami a odvahou skúšať nové veci a ktorý bude zodpovedať tomu, čo dnešní spotrebitelia od značiek očakávajú – a to ako v online médiách, tak aj v prostredí kamennej predajne," povedal Martin Marek
Do spoločnosti Samsung nastúpil s viac ako 20-ročnými skúsenosťami v oblasti budovania značiek a komunikačných stratégií na marketingových pozíciách vo veľkých medzinárodných spoločnostiach v oblasti rýchloobrátkového tovaru.
Značnú časť svojho profesionálneho života pracoval v spoločnosti Philip Morris International, kde začal pracovať v roku 1999, najprv ako manažér značky L&M a Marlboro, neskôr ako Trade marketing manažér alebo Marketing Services Manager. Následne viedol ako riaditeľ marketingu aktivity spoločnosti v Srbsku a Čiernej Hore a neskôr v Maroku, Tunisku a Mauritánii.
Po návrate do Prahy pôsobil v rokoch 2013 až 2015 ako Marketing Director v spoločnosti Ritchy Group a v rokoch 2016 až 2019 ako Head of Branding v spoločnostiach MAKRO, respektíve METRO Cash & Carry pre Českú republiku a Slovensko. Naposledy pomáhal spoločnosti Imperial Brands vybudovať značkovú kategóriu „produktov novej generácie“ pre český a slovenský trh.