O júla tohto roku pôsobí na pozícii Head of Strategy reklamnej agentúry Mayer/McCann Erickson Martin Kozár, ktorý vo funkcii nahrádza Richarda Marečka. Bude zodpovedný za tvorbu komunikačnej a marketingovej stratégie súčasných, ale i nových značiek.
Marketingovej stratégii sa venuje 8 rokov. Pracoval pre značky, ako SWAN, St. Nicolaus, ESET, Rajo, NAY, VÚB banka a iné. Martin Kozár je absolventom Vysokej školy ekonomickej v Bratislave. Vyštudoval štatistiku, ktorá ho naučila mať pozitívny vzťah k faktom a že veľa vecí sa dá predvídať ex-ante. V minulosti už dvakrát pôsobil na pozícii marketingového stratéga v reklamných agentúrach. Tiež pracoval v strategicko-prieskumnej marketingovej agentúre, v ktorej sa dostával do kontaktu so skutočnými dátami najznámejších značiek. Aj vďaka tomu získal lepší prehľad o fungovaní trhu a správaní sa spotrebiteľov.
„Som človek zameraný na vedecké zákony, fakty a tvrdé dáta – najmä v marketingu. Nemám rád domnienky, vo všetkom existujú zákonitosti. Držím sa iba toho, čo skutočne funguje. Baví ma odhaľovať vzťahy, vzory, zákony zo sveta marketingu a značiek. Rád sledujem novodobých priekopníkov vo vedeckom marketingu, či svetové relevantné marketingové štúdie. Teším sa, pretože Mayer/McCann Erickson vnímam ako novú výzvu,“ hovorí Martin Kozár.
Počas svojho voľného času sa rád vzdeláva, ale rovnako rád pomáha s tvorbou komunikačnej a marketingovej stratégie komerčným subjektom na Slovensku, v Česku, ako aj v USA, či politikom, neziskovým organizáciám, spisovateľovi Danielovi Hevierovi alebo We Lift Together.
„Myslím si, že každý človek má ľudí, okrem svojej rodiny, ktorí mu pomáhali a ktorým vďačí za veľa. Z predchádzajúcich pracovných pôsobení vďačím hlavne Mariánovi Timorackemu za to, že ma naučil robiť veci kvalitne a že záleží i na tom najmenšom detaile, Richardovi Marečekovi za dlhoročné znalosti z oblasti strategického marketingu a v neposlednom rade i Miroslavovi Štefinovi, ktorého nadpozemské premýšľanie a schopnosti ma udivujú dodnes,“ dodáva Martin Kozár.