V mediálnej agentúre OMD dochádza k personálnej zmene na najvyššej pozícii. Peter Seyfert (na obrázku) odchádza z pozície šéfa agentúry už koncom júla. Vedenie agentúry dočasne, počas augusta, preberie Marcela Kršková Podoláková, ktorá je šéfkou Omnicom Media Group na Slovensku, kam patrí aj OMD.
Jozef Keresteš prichádza z interného prostredia, v OMD pracuje na pozícii riaditeľa accountskej skupiny. Do vedenia OMD si Jozef prinesie výborné znalosti mediálneho trhu, 13-ročné skúsenosti spolupráce s úspešnými slovenskými a nadnárodnými klientmi OMD – medzi nimi Renault, McDonald´s, Rajo, Skylink, NAY Elektrodom, UPC, Pokerstars, Storck, Tesco, ako aj strategické myslenie, odhodlanie a prívetivú priateľskú povahu, píše sa v správe o zmene v čele agentúry.
Peter Seyfert viedol agentúru OMD od roku 2013. Podobne ako Jozef Keresteš, aj Peter Seyfert priešiel do vedenia agentúry z interného prostredia. V OMD začínal v roku 2003 na pozícii špecialistu pre analýzy a výskum. Od roku 2005 pôsobil na oddelení servisu klientom ako media planner, account manažér a od roku 2010 pracoval na pozícii riaditeľa servisu klientom. Od roku 2013 bol výkonným riaditeľom slovenskej pobočky OMD.