Philip Morris Slovakia
StoryEditor

Juraj Králik vedie Asociáciu moderných benefitov

28.03.2022, 09:43
Autor:
rmrm
Po odchode z pozície manažéra komunikácie vo Philip Morris Slovakia sa bude venovať zlepšeniu reputácie asociácie.

Juraj Králik naposledy pôsobil ako manažér komunikácie vo Philip Morris Slovakia. Po ročnej pauze, kedy sa venoval predovšetkým rodine, ohlásil svoje pôsobenie na novom mieste. Od feburára 2022 sa Juraj Králik stal výkonným riaditeľom Asociácie moderných benefitov (AMOBE). Jeho ambíciou je zlepšiť reputáciu asociácie, aby bola akceptovaným, dôveryhodným a otvoreným partnerom pri aktívnom presadzovaní významu a výhod sociálnych inovácií a moderných zamestnaneckých benefitov.

„Moje najbližšie plány sa sústredia na zastabilizovanie AMOBE a nastavenie jej fungovania ako modernej asociácie. Hlavným cieľom do najbližšej budúcnosti je nadväzovať nové vzťahy a partnerstvá a zlepšovať reputáciu asociácie a celého odvetvia. Chcel by som, aby bola AMOBE vnímaná ako dôveryhodný a kredibilný partner pri diskusiách o riešeniach sociálnych inovácií a moderných zamestnaneckých benefitov,“ hovorí Juraj Králik.

Juraj Králik pôsobí v oblasti PR a komunikácie viac ako 15 rokov. Svoju kariéru začínal v spoločnosti Procter & Gamble na oddelení externých vzťahov, kde mal na starosti produktové PR, CSR programy a uvádzanie značiek na trh. Od roku 2010 bol zodpovedný za produktové PR značiek Gillette, Pampers, Old Spice, Braun a Duracell pre Česko, Slovensko, Maďarsko, Slovinsko a Chorvátsko. Neskôr pôsobil v Prahe a viedol oddelenie externých vzťahov pre Česko a Slovensko, bol tiež členom tímu zodpovedného za projekty v celej strednej Európe. Po návrate na Slovensko prijal ponuku vybudovať oddelenie marketingu a komunikácie v spoločnosti c2i v Dunajskej Strede. Od roku 2016 mal na starosti produktové a korporátne PR v Microsofte, kde bol zodpovedný za divízie Azure, Office a verejný sektor. V roku 2018 nastúpil do Philip Morrisu.

23. jún 2022 18:23