archív
StoryEditor

Zo Slovak Telekomu do CME. Dušan Švalek bude pracovať pre matku Markízy

04.04.2022, 10:14
Autor:
redred
Bude mať na starosti transformačnú stratégiu CME, úzko bude spolupracovať s digitálnym tímom.

Spoločnosť CME Media Services (CME) obsadila pozíciu Chief Operating Officer (COO). Jej novým šéfom bude Dušan Švalek, ktorý predtým pracoval na vedúcich pozíciách pre Slovak Telekom.

Dušan Švalek bude mať na starosti transformačnú stratégiu CME so zameraním na vybudovanie business-to-consumer modelu. Pre CME pracuje od apríla. Úzko bude spolupracovať s digitálnym tímom na zabezpečení celkového rastu CME.

Pred nástupom do CME pôsobil vo vedúcich pozíciách ako Chief Country Officer v spoločnosti Slovak Telekom a predtým viedol marketingové a spotrebiteľské aktivity pre spoločnosti Deutsche Telekom v Českej republike a na Slovensku.

„Dušan je skúsený líder, ktorý dlhodobo dosahuje skvelé výsledky. Jeho bohaté skúsenosti so spotrebiteľmi budú kľúčové pri ďalšom budovaní širšej digitálnej ponuky CME. Som si istý, že Dušanov zápal, vízia a svieža energia budú mať nemalý vplyv na celú našu spoločnosť, a zároveň povzbudí CME k ďalším úspechom a potvrdeniu vedúcej pozície na trhu," povedal Didier Stoessel, generálny riaditeľ CME pre Českú republiku, Rumunsko, Slovensko a Slovinsko.

V spoločnosti CME bude pán Švalek zodpovedný za vedenie rastúcej prevádzkovej agendy organizácie a tiež za spoluvytváranie nových iniciatív, ktoré posunú transformačnú stratégiu CME vpred. Bude viesť a riadiť úplne nové projekty, ale tiež spolupracovať so všetkými kolegami na tých už existujúcich. Počas svojej kariéry preukázal pán Švalek výnimočné strategické a vodcovské schopnosti, keď pracoval na širokej škále manažérskych pozícií pre významné regionálne telekomunikačné spoločnosti, ako sú Slovak Telekomu a T-Mobile Czech Republic.

V Slovak Telekome riadil úspešnú transformáciu komerčných aktivít. Podieľal sa na množstve úspešných projektov, ako budovanie optickej sieťovej infraštruktúry na Slovensku, integrácii spoločností Slovak Telekom a T-Mobile Slovensko, akvizícii DIGI Slovensko, predstavení Chytrého balíka či Magenta 1, či vzdelávacieho CSR programu ENTER. Výrazne prispel aj k úspešnej zmene na zákaznícky orientovanú spoločnosť i postavenie Telekomu ako rešpektovanej a silnej značky.

V apríli 2021 značka spustila novú kampaň, hlavnou myšlienkou sa stal claim „Máte v rukách celý svet“. Operátor chcel takto vystihnúť poslanie operátora – dávať ľuďom do rúk možnosti, prostredníctvom ktorých môžu zlepšovať svoj život, krajinu alebo podnikanie. Hlavnou postavou kampane sa stal riaditeľ Telekomu pre Slovensko, Dušan Švalek.

22. jún 2022 15:22