Martin Lauer na pozícii strieda Ondřeja Koubka, ktorý bol vedením marketingového oddelenia dočasne poverený po odchode Romany Polachovej ku koncu novembra. Ondřej sa bude opäť naplno venovať udržateľnosti a elektromobilite na pozícii Driving the Shift Directora.
Martin je absolventom pražskej Vysokej školy ekonomickej a v oblasti marketingu a komunikácie sa pohybuje od roku 1995. Medzi rokmi 2001 a 2006 pôsobil ako marketingový manažér značiek Mercedes-Benz a smart, následne sa medzi rokmi 2006 a 2010 stal šéfom globálnej komunikácie a PR v Škode Auto a v rokoch 2010 a 2012 viedol marketing českého zastúpenia mladoboleslavskej značky.
Príchodom do spoločnosti Scania sa Martin Lauer vracia po viac než desiatich rokoch do automotive. V medziobdobí pôsobil ako managing director českej pobočky digitálnej agentúry Ogilvy One alebo ako marketingový riaditeľ Českomoravskej stavebnej sporiteľne.
„Sme nadšení, že náš tím môže posilniť človek s takými bohatými skúsenosťami v oblasti marketingu a komunikácie. Je to pre nás zásadné. Verím, že v súčasnej, v mnohom komplikovanej situácii sa práve marketing môže stať jedným z kľúčov k úspechu aj v sektore B2B,“ hovorí Zdeněk Petrás, generálny riaditeľ Scania CER.