Chovancová do Kiwi.com nastúpila v januári 2023 po dvojročnom pôsobení v Alze, kde viedla PR tím a zodpovedala za PR aktivity naprieč ostatnými trhmi strednej Európy. Predtým pracovala 15 rokov v agentúre Havas PR Prague, kde mala na starosti klientov z oblastí IT/Telco, FMCG a financií, ako sú napríklad Google, poisťovňa AXA a ďalšie spoločnosti.
„Z príchodu Daniely do komunikačného tímu Kiwi.com mám veľkú radosť, keďže sme svedkami silného rastu cestovateľského dopytu a rozhodli sme sa zamerať na komunikáciu značky voči cieľovým zákazníkom na našich strategických trhoch. Daniela má cenné skúsenosti z oblasti PR pre technologických a e-commerce klientov a zároveň preukázateľné výsledky vo vytváraní komunikačných stratégií,“ komentuje nástup Chovancovej Andrew Parker-Blagg, viceprezident pre brand a globálnu komunikáciu v Kiwi.com.
„Som vďačná za príležitosť v Kiwi.com, obzvlášť v časoch, keď sa spoločnosť rozhodla posunúť komunikáciu voči koncovým zákazníkom na novú úroveň. Teším sa, že budem môcť využiť svoje skúsenosti z rýchlo rastúcej oblasti e-commerce, a to aj na medzinárodnej úrovni. Spoločne s interným kreatívnym tímom chceme vytvárať funkčné a pútavé PR aktivity a ešte viac priblížiť spoločnosť a produkty Kiwi.com existujúcim i budúcim zákazníkom,“ dodáva Chovancová.
Interný tím Kiwi.com sa rozšíril už vlani príchodom Chrisa Wechslera, Jiřího Kirchnera, Lucie Vestfálovej a Martina Gluvňa.
Po predstavení novej brandovej identity spoločnosť pokračuje vo svojej „go to market“ stratégii pridaním televíznej reklamy do svojho media mixu v Českej republike a v Poľsku. TV reklama nadväzuje jednak na zvýšenie investícií do už prebiehajúcich kampaní na sociálnych sieťach a v online priesotre, ale aj na širšiu aktiváciu značky na vybraných európskych trhoch.