Daniela Chovancová
StoryEditor

Do interného tímu Kiwi.com prichádza na pozíciu media relations manager Daniela Chovancová

26.01.2023, 16:35
Autor:
redred

Kiwi.com hlási ďalšiu posilu. Do interného komunikačného tímu prichádza Daniela Chovancová, ktorá predtým pôsobila v Alza.cz na pozícii hovorkyne. V Kiwi.com bude mať na starosti komunikáciu s médiami a koordináciu agentúr v regióne CEE.

 

Chovancová do Kiwi.com nastúpila v januári 2023 po dvojročnom pôsobení v Alze, kde viedla PR tím a zodpovedala za PR aktivity naprieč ostatnými trhmi strednej Európy. Predtým pracovala 15 rokov v agentúre Havas PR Prague, kde mala na starosti klientov z oblastí IT/Telco, FMCG a financií, ako sú napríklad Google, poisťovňa AXA a ďalšie spoločnosti.

„Z príchodu Daniely do komunikačného tímu Kiwi.com mám veľkú radosť, keďže sme svedkami silného rastu cestovateľského dopytu a rozhodli sme sa zamerať na komunikáciu značky voči cieľovým zákazníkom na našich strategických trhoch. Daniela má cenné skúsenosti z oblasti PR pre technologických a e-commerce klientov a zároveň preukázateľné výsledky vo vytváraní komunikačných stratégií,“ komentuje nástup Chovancovej Andrew Parker-Blagg, viceprezident pre brand a globálnu komunikáciu v Kiwi.com.

„Som vďačná za príležitosť v Kiwi.com, obzvlášť v časoch, keď sa spoločnosť rozhodla posunúť komunikáciu voči koncovým zákazníkom na novú úroveň. Teším sa, že budem môcť využiť svoje skúsenosti z rýchlo rastúcej oblasti e-commerce, a to aj na medzinárodnej úrovni. Spoločne s interným kreatívnym tímom chceme vytvárať funkčné a pútavé PR aktivity a ešte viac priblížiť spoločnosť a produkty Kiwi.com existujúcim i budúcim zákazníkom,“ dodáva Chovancová. 

Interný tím Kiwi.com sa rozšíril už vlani príchodom Chrisa Wechslera, Jiřího Kirchnera, Lucie Vestfálovej a Martina Gluvňa.

Po predstavení novej brandovej identity spoločnosť pokračuje vo svojej „go to market“ stratégii pridaním televíznej reklamy do svojho media mixu v Českej republike a v Poľsku. TV reklama nadväzuje jednak na zvýšenie investícií do už prebiehajúcich kampaní na sociálnych sieťach a v online priesotre, ale aj na širšiu aktiváciu značky na vybraných európskych trhoch.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 20:34