Na jeho pozíciu od marca nastúpil Pavol Paulenda. Ten roky pôsobil ako senior copywriter v agentúrach Wiktor Leo Burnett či Triad. Na Viedenskej ceste bude mať na starosť značky ako JTRE, SSE, Kooperativa, Ryba Košice, ZSSK, METRO, a iné.
„V prvom rade by som chcel poďakovať Martinovi Krafčíkovi za kus dobrej roboty, ktorú u nás odviedol. Verím, že Paľo ako ostrieľaný reklamný tvorca na ňu spolu s tímom nadviaže a posunie hranice možného. A zároveň sa teším z nových tvári a energie, ktorú k nám so sebou prinášajú. Profesionálne aj ľudsky.” hovorí Kamil Charvát, riaditeľ agentúry.
„Je to veľká česť a veľká výzva. Teším sa na nových šikovných kolegov a samozrejme nových klientov,” hovorí Paulenda a dodáva:,,Verím, že spoločne prinesieme nápady a kampane, ktoré svojim posolstvom potešia ľudí a pomôžu značkám.”
Ďalšou posilou v agentúre je dvojnásobný art director roka, Tomáš “Skica” Bánik. Po minuloročnom vyhratom tendri na Slovak Telekom tak v agentúre posilní kreatívny tím magentového operátora. Tomáš je držiteľom desiatok cien za kreativitu a efektivitu v reklame. V minulosti takisto pôsobil v Triade, či na pozícii head of art vo Vacuum Labs.
Novinkou v agentúre je pozícia content hunter, ktorej dal pracovný follow úspešný slovenský TikToker so 140-tisíc sledovateľmi – Martin “Yuwac” Hluchý. Svojimi skúsenosťami z oblasti digitálu pomôže social oddeleniu MUW a klientom tak prinesie nový rozmer v servise agentúry.
MUW Saatchi & Saatchi tento rok oslávi už svoje 30. výročie. Za ten čas sa stala úspešnou a stabilnou značkou na reklamnom trhu. Posledné dva roky jej patrí druhé miesto v rebríčku Agentúry roka, pričom minulý rok sa stala najkreatívnejšou agentúrou na Slovensku.