Ten v Shoptete pôsobil už posledné dva roky najskôr ako Product Marketing Manager pre Slovensko a Shoptet Premium, následne sa posunul na pozíciu Country Managera pre slovenský trh.
„Mojou aktuálnou misiou je posunúť marketing firmy od lokálneho ku globálnemu hráčovi. K tomu nám pomôže tak zmena stratégie či facelift značky, ako aj nové interné nastavenie globálneho tímu,“ približuje Ivo Mrena.
V priebehu svojej doterajšej kariéry nazbieral bohaté skúsenosti v marketingu a e-commerce. Päť rokov pôsobil v agentúre Made by Vaculík, v ktorej mal na starosti digitálne projekty pre klientov ako Stock, T-Mobile, Dobrý anjel alebo Sberbank. Následne pracoval v IT firme Cleverlance, kde vytvoril a viedol jej kreatívnu časť QUB.Digital. Potom sa stal Head of Digital v inovačnom centre Home Creditu. Pred príchodom do Shoptetu zastrešoval digitálny marketing pre klienta Škoda Auto v agentúre Peppermint Digital.
Zároveň si vyskúšal aj podnikanie – s vlastným e-shopom pôsobil na troch trhoch. „Všetky svoje skúsenosti vložím do toho, aby sa zo Shoptetu stala európska jednotka vo svojom segmente,“ uzatvára Ivo Mrena.