Cestovná kancelária Čedok, ktorá sa začiatkom tohto roka opäť vrátila na slovenský trh, vymenovala do manažmentu Juraja Sliackeho, ktorý bude z pozície Country manažéra koordinovať aktivity na Slovensku.
Vďaka vybudovaniu rozšíreného tímu najstaršej českej cestovnej kancelárie priamo v Bratislave bude firma lepšie a efektívnejšie propagovať ponuku zájazdov a odletov zo slovenských letísk, plánovať a realizovať expanziu kamenných pobočiek či uzatvárať ďalšie spolupráce s províznymi predajcami a inými partnermi.
Juraj Sliacky má viac ako 30-ročnú prax v cestovnom ruchu a pred nástupom do Čedoku pôsobil vo vedení konkurenčných tour operátorov Hydrotour alebo KartagoTours, ktorý je súčasťou skupiny DER Touristik. Komunikáciu s novinármi bude mať aj na Slovensku na starosti doterajšia PR manažérka a tlačová hovorkyňa Čedoku Katarína Pavlíková.
„Čedok je na Slovensku veľmi dobre známa cestovná kancelária a prešla veľmi dlhú a zaujímavú cestu. Dnes sa opätovne dostáva na pozície, ktoré mu právom patria a jeho prerod na modernú, flexibilnú a kreatívnu cestovnú kanceláriu s dôrazom na aplikovanie najmodernejších technológií do cestovného biznisu je mimoriadne impozantný. Tento zaujímavý vývoj oslovil aj mňa a budem sa snažiť prispieť mojimi skúsenosťami z cestovného ruchu a pomôcť Čedoku reetablovať sa na Slovensku a ponúknuť s celým tímom náročnému slovenskému klientovi bezchybný servis a skvelé dovolenkové zážitky,“ okomentoval nástup nový Country manažér Čedoku Juraj Sliacky.Komunikáciu so slovenskými médiami a publicrelations Čedoku na novom trhu povedie rovnako, ako aj v Českej republike, PR manažérka a tlačová hovorkyňa Kateřina Pavlíková, ktorá do cestovnej kancelárie prišla zo skupiny Letiště Praha v októbri 2021.
Už takmer dva roky je tiež súčasťou Výkonného výboru PR Klubu, organizácie združujúcej viac ako 300 profesionálov z odboru a po novom aj firemných členov v Českej republike aj zo Slovenska. V marci tohto roku získala od poroty strieborné ocenenie Hovorca roku 2022 v kategórii najlepší hovorca súkromného sektora, v roku 2021 obsadila bronzovú priečku.„Mojím cieľom je, aby nás bolo, podobne ako v Českej republike, postupne vidieť v médiách aj na Slovensku. Chceme predstaviť nielen všetky naše destinácie, ale aj benefity zájazdov, pripravované pobočky a ponuku na leto aj na nadchádzajúcu zimu. Rozbehli sme sociálne siete Čedoku na Facebooku a Instagrame v slovenskom jazyku, pripravujeme spoluprácu s miestnymi influencermi a známymi osobnosťami a zameriame sa aj na rady užitočné pri cestovaní či najnovšie trendy, ktoré vďaka pôsobeniu na niekoľkých trhoch v rámci skupiny ITAKA sledujeme,“ doplnila plány Kateřina Pavlíková.