Slovenská tlačová agentúra sa teší z príchodu nových posíl na marketingové oddelenie. Michal Januš a Adrián Méri, skúsení odborníci v digitálnom marketingu, prichádzajú s cieľom pomôcť SITA agentúre rozvíjať svoju pozíciu na trhu a osloviť nové cieľové skupiny.
Adrián Méri sa venuje digitálnemu marketingu viac ako 10 rokov a má za sebou mnoho úspešných kampaní pre popredné slovenské značky, ako sú O2, FOKUS očná optika a Sygic. Jeho špecializácia je propagácia značky v online prostredí so zameraním na zvyšovanie hospodárskych výsledkov.
„Agentúru SITA vnímam ako tradičnú značku slovenského mediálneho priestoru s potenciálom osloviť nových čitateľov. Verím, že vďaka bezchybnej používateľskej skúsenosti a využitiu nových formátov, dokáže SITA osloviť nové cieľové skupiny a zároveň byť najrelevantnejším zdrojom informácií pre každého na Slovensku,“ povedal Adrián Méri.Michal Januš má bohaté skúsenosti v oblasti marketingu. Ako študent na univerzite pracoval na pozícii Student Brand Manager pre spoločnosť Red Bull a neskôr na viacerých pozíciách v digitálnom marketinguv agentúre Universal McCann pre významných klientov.
„Do SITA prichádzam zúročiť svoje doterajšie skúsenosti z agentúrneho prostredia a z projektov pre vlastných klientov. Mojim cieľom je pomôcť spoločnosti rásť v dynamickej dobe umelej inteligencie a neustáleho prílivu noviniek,“ povedal Michal Januš.
SITA Slovenská tlačová agentúra verí, že príchod Adriána a Michala posilní marketingové oddelenie a pomôže spoločnosti dosiahnuť jej strategické ciele. SITA sa teší na spoluprácu s nimi a na to, čo nové nápady a prístupy prinesú do jej marketingovej stratégie."Sme radi, že sme získali do tímu Adriána a Michala, ktorí sú obohatením pre naše marketingové oddelenie. S ich skúsenosťami a zápalom pre digitálny marketing sme presvedčení, že dokážu prispieť k rozvoju našej značky a jej rastu v modernom digitálnom svete," uzatvára výkonný riaditeľ Branislav Kmeť.
SITA vznikla ako tlačová agentúra v roku 1997 s cieľom poskytovať aktuálne, vyvážené a politicky nestranné informácie z ekonomického a politického sektora. Spravodajské služby sa od roku 2001 rozšírili o špecializované riešenia pre firmy, monitoringy médií a mediálne analýzy. Medzi dôležité míľniky patrí aj fakt, že SITA ako prvá agentúra na Slovensku spustila online vysielanie ekonomického spravodajstva cez internet. Unikátny spôsob distribúcie spravodajstva prostredníctvom desiatok partnerských portálov SITA uviedla v roku 2004 prostredníctvom spravodajského portálu Webnoviny.sk pre širokú internetovú verejnosť, ktorý sa v krátkom čase stal najväčším dodávateľom spravodajstva na Slovensku.