Ponyhouse je content marketingová agentúra. Jej produkt vždy stál na strategicko-kreatívnej DNA a týmto smerom sa rozvíja aj naďalej.
„Vždy som sedel na dvoch stoličkách – new bizovej a kreatívnej. Po desiatich rokoch prišiel čas poriadne si sadnúť na jednu z nich a na tú druhú posadiť niekoho, kto je skúsený a oceňovaný kreatívec. Adam je presne ten človek, ktorý dokáže naše výstupy posunúť na novú úroveň,” dopĺňa Braňo.
„Stolička, ktorú mi Braňo ponúkol je (pre mňa) úplne nová, čo so sebou prináša veľa slobody, ale aj zodpovednosti." hovorí Adam Jánoš, nový Creative Director Ponyhousu, ktorý do tejto stajne prišiel z agentúry Free Andy. „Aj keď som to neplánoval, ukázalo sa, že som potreboval zmenu. A robiť reklamu trochu inak a inde sa zatiaľ javí ako veľmi osviežujúce.” dodáva.
Adam bude kreovať a dohliadať na výstupy pre značky ako je Vratko Štupeľ zo Zálohovania, Bauhaus, Linde či Business Lease. „Pony to má dobre rozbehnuté, je tu osvietené vedenie, veľmi šikovní ľudia, často šokujúco mladší, od ktorých sa viem veľa naučiť. A je dôležité, že to funguje aj opačne.” uzatvára Adam.