Agentúra ui42, jedna z najdlhšie pôsobiacich digitálnych agentúr na Slovensku, oznamuje personálnu zmenu v top managemente. Doterajšieho CMO Roba Hágera s platnosťou od 1.3.2024 nahrádza Daniela Marušková. Vedenie agentúry po dôkladnom zvážení dalo príležitosť práve Daniele, ktorá svojimi skúsenosťami a prístupom presvedčila, že je tou správnou voľbou pre túto rolu.
V agentúre pôsobí štvrtý rok, prešla rôznymi oddeleniami – od predaja cez UX design po manažment kľúčových klientov – a teraz preberá vedenie marketingového oddelenia. V posledných rokoch sa intenzívne venovala práve starostlivosti o veľkých klientov agentúry, pričom mala vždy blízko práve k marketingu. Okrem toho pôsobila ako outsourcovaný CMO pre festival LOVESTREAM v roku 2023. Viditeľná je najmä na sieti Linkedin, kde sa umiestnila v TOP 100 slovenských osobností za rok 2023, ktoré sa oplatí sledovať. Pred svojím pôsobením v ui42, získavala skúsenosti v cestovnej kancelárii CK Satur a Ringier Slovakia Media, kde sa etablovala ako významná postava v digitálnom marketingu.
“Chcel by som poďakovať Robovi za jeho doterajší prínos a profesionalitu, ktorú posledných takmer 8 rokov vkladal nielen do marketingu, ale vôbec do celkového rozvoja uička. Zároveň som rád, že neodchádza z agentúry úplne a budeme naďalej vedieť zúžitkovať jeho cenné dlhoročné skúsenosti. Daniele srdečne gratulujem k jej novej úlohe a prajem jej veľa úspechov! Počas pôsobenia v našej spoločnosti Daniela zastávala rôzne pozície a vždy dokázala presvedčivo preukázať hlboké chápanie potrieb klientov a požiadaviek trhu. Jej vášeň pre marketing a jasná vízia pre náš tím boli kľúčovými faktormi, ktoré ovplyvnili moje rozhodnutie. Daniele držím palce a verím, že v novej úlohe bude excelovať,” hovorí CEO agentúry Andrej Kajan k menovaniu marketingovej riaditeľky.
One-stop shop nielen v e-commerce Agentúra ui42, ktorá sa špecializuje na web development, CX a UI dizajn, Performance marketing, B2B riešenia na mieru, a AI, oslavuje tento rok 27 rokov svojej existencie. Od svojho založenia v roku 1997 Martinom Krupom a Robertom Mrázom, sa firma stala lídrom v oblasti digitálnych technológií a digitálneho marketingu na Slovensku.