StoryEditor

PROMISEO má nového kreatívneho riaditeľa

10.06.2024, 09:04
Autor:
redred

Po oceňovanej Andrei Liszkai, ktorá prijala výzvu a išla pôsobiť do BeLenka ako nová CMO, sa v košickej reklamnej agentúre Promiseo nedávno uvoľnila stolička kreatívneho riaditeľa.

Nestihla však ani poriadne vychladnúť a už ju obsadila nová kreatívna duša. Takmer doslova... Vďaka dobrému menu a renomé, ktoré si Promiseo za 15 rokov v marketingu vybudovalo, sa agentúre podaril znamenitý náborový úlovok. Do svojich radov prilákala človeka s bohatými skúsenosťami, ktorý vo sfére marketingu pôsobí takmer rovnako dlho ako samotná agentúra.

„Agentúru Promiseo poznám a vnímam už dlhé roky. Považujem ju za to najlepšie čo náš trh na východ od Bratislavy ponúka. Preto, keď som videl príležitosť pridať sa do ich tímu na pozíciu, ktorá bola pre mňa ako stvorená, neváhal som a využil som ju," hovorí nový kreatívny riaditeľ agentúry Promiseo Dušan Tatranský. 

image

Dušan Tatranský, kreatívny riaditeľ Promiseo

V marketingu a online reklame pôsobí už vyše 14 rokov, počas ktorých pracoval na viac než stovke značiek ako Absolut Vodka, Adidas, Accenture, Siemens, Pilsner Urquell, Swiss Re, JaguarFox, DNA ERA, Tabačka Kulturfabrik, TEDx Košice a mnohých ďalších.

V reklame si prešiel rôznymi pozíciami - od SEO špecialistu cez Idea makera, Event managera a Senior account managera až po Head of Marketing. Z Dušanových mnohých kreatívnych počinov spomenieme napríklad virálne Hodiny pre Prezidenta, ktoré venoval Ivanovi Gašparovičovi v jeho najtragikomickejšom období; zavedenie Zálohového systému na Slovensku, ktorého tvorbu značky a marketingovú kampaň viedol z pozície Key Account Managera či to, že 13 rokov riadil vlastnú freelance marketingovú agentúru WTF Factory.

image

Dušan Tatranský, kreatívny riaditeľ Promiseo

V rámci Promiseo pôsobí Dušan Tatranský ako Creative & Strategy Director a stará sa tak o kvalitu kreatívnych výstupov pre všetkých klientov. Aktuálne napríklad pracuje na adaptácii globálnej kampane pre Slovak Telekom a T-Mobile CZ, na množstve expandujúcich lokálnych značiek, ako napríklad The Great, a tiež na budovaní brandu samotnej agentúry Promiseo.

Samozrejme, na tvorbu týchto kampaní nie je sám. Spolupracuje s ním celý kreatívny tím, ktorý sa jeho predchodkyni podarilo vybudovať. Ostrieľaní copywriteri či dizajnéri, a tiež jeho kreatívna pravá ruka, Tomáš Klobušník, ktorý bude po rokoch na pozícii Senior Graphic Designer pôsobiť aj ako Creative Ideamaker. Tomáš sa svojimi nápadmi dlhodobo podieľa na tvorbe a kampani maskota Spirit pre Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia, na vyhratom tendri a populárnych reelskach pre Aupark či novej kampani pre zbierku Biela pastelka.

image

Tomáš Klobušník, creative ideamaker; Dušan Tatranský, kreatívny riaditeľ Promiseo

Promiseo sa za posledné roky transformovalo z digitálnej agentúry zameranej na SEO či performance marketing na komplexnú marketingovú agentúru s novými oddeleniami špecializovanými na tvorbu dizajnu, video obsahu, správu sociálnych sietí či organizáciu veľkých eventov.

S príchodom nových zamestnancov a klientov dochádza v agentúre aj k rozširovaniu kancelárskych priestorov. Starú časť budovy, v ktorej sídli v košickom Starom meste, a môžete ju vidieť na ilustračných fotografiách ku tomuto článku, plánuje zrekonštruovať. Rozšíri tak svoje kapacity o nový eventový priestor, ďalšie štúdiá pre tvorbu contentu či kancelárie na prenájom pre rôzne kreatívne subjekty.

Agentúra Promiseo, ktorá je jediným členom združenia reklamných agentúr ADMA na východnom Slovensku, svoju kvalitu preukazuje aj každoročnými výhrami v súťažiach ako Digital pie, Prokop či Zlatý středník. Za rok 2023 už napríklad stihla získať 3 shortlisty a 2 Digital pies – jeden strieborný a jeden bronzový či 2x striebro v PR súťaži Prokop. Dokazuje tým, že dobrá a efektívna reklama sa dá tvoriť aj na východe. Nechajme sa prekvapiť, aké nové úspechy prinesie budúcnosť a kam až sa agentúre podarí zájsť na ceste kreativity pod vedením Dušana Tatranského.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. júl 2024 21:50