Jana Tuhá: S VÚB mám päťročné skúsenosti na strane agentúry, čiže to nie je pre mňa úplne nová téma.VUB
StoryEditor

VÚB banka má novú a skúsenú posilu v PR tíme. Je ňou Jana Tuhá

03.12.2024, 15:12
Autor:
michmich

Jana Tuhá sa stala od novembra novou špecialistkou marketingovej komunikácie vo VÚB. Prináša so sebou bohaté skúsenosti z riadiacich pozícií v médiách aj z PR agentúr.

“Na novovytvorenej seniorskej pozícii bude môcť Jana zhodnotiť svoje dlhoročné skúsenosti, ktorými prispeje k rozvoju komunikácie banky. Nepriamo sme spolupracovali už v minulosti a ja sa teším, že ju teraz môžeme oficiálne privítať v našom tíme,” hovorí Peter Stopiak, riaditeľ korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.

„S VÚB mám päťročné skúsenosti na strane agentúry, čiže to nie je pre mňa úplne nová téma. Teším sa, že budem môcť aktívnejšie smerovať PR komunikáciu a podieľať sa tak na celkovej komunikačnej stratégii banky,“ hovorí Jana Tuhá.

image

Jana Tuhá bude môcť zhodnotiť svoje dlhoročné skúsenosti, ktorými prispeje k rozvoju komunikácie banky.

VUB
Vyštudovala marketingovú komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. V médiách a PR sa pohybuje viac ako 20 rokov. Má za sebou aj skúsenosti z organizovania eventov medzinárodného charakteru, bola napríklad hovorkyňou a mediálnou manažérkou majstrovstiev Európy v krasokorčuľovaní. V minulosti pracovala pre Kofolu ČeskoSlovensko a takisto pre Heureka Group.

Jej veľkou výhodou je aj znalosť mediálneho prostredia, má za sebou skúsenosti z najpočúvanejšieho Rádia Expres. Svoje manažérske zručnosti ďalej rozvíjala ako vedúca oddelenia v Novom Čase a ako zástupkyňa šéfredaktorky v denníku Plus jeden deň.

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. december 2024 15:12