“Na novovytvorenej seniorskej pozícii bude môcť Jana zhodnotiť svoje dlhoročné skúsenosti, ktorými prispeje k rozvoju komunikácie banky. Nepriamo sme spolupracovali už v minulosti a ja sa teším, že ju teraz môžeme oficiálne privítať v našom tíme,” hovorí Peter Stopiak, riaditeľ korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.
„S VÚB mám päťročné skúsenosti na strane agentúry, čiže to nie je pre mňa úplne nová téma. Teším sa, že budem môcť aktívnejšie smerovať PR komunikáciu a podieľať sa tak na celkovej komunikačnej stratégii banky,“ hovorí Jana Tuhá.
Vyštudovala marketingovú komunikáciu na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. V médiách a PR sa pohybuje viac ako 20 rokov. Má za sebou aj skúsenosti z organizovania eventov medzinárodného charakteru, bola napríklad hovorkyňou a mediálnou manažérkou majstrovstiev Európy v krasokorčuľovaní. V minulosti pracovala pre Kofolu ČeskoSlovensko a takisto pre Heureka Group.Jej veľkou výhodou je aj znalosť mediálneho prostredia, má za sebou skúsenosti z najpočúvanejšieho Rádia Expres. Svoje manažérske zručnosti ďalej rozvíjala ako vedúca oddelenia v Novom Čase a ako zástupkyňa šéfredaktorky v denníku Plus jeden deň.