Jej ambíciou je posilniť postavenie HEINEKEN Slovensko na domácom trhu. Využiť môže svoje skúsenosti z Unilever Slovensko, ktorý sa za jej pôsobenia stal najrýchlejšie rastúcim tímom v Európe dva roky po sebe. „Plánujem všetky svoje skúsenosti využiť na to, aby sme podobné úspechy spolu dosiahli aj tu v Heinekene. Mojím poslaním je motivovať ostatných, aby si plnili svoje životné ciele a aby rástli. K tomu patrí radosť zo života a takisto odvaha, čo sú moje hodnoty, aj hodnoty Heinekenu. Takže sa k sebe hodíme,“ hovorí Klimantová.
Marketingové oddelenie spoločnosti vedie od začiatku roka Holanďanka Wendy van Sante, ktorá je zároveň novou členkou predstavenstva a lokálneho manažmentu spoločnosti. Na pozícii riaditeľky marketingu nahradila Róberta Kubičku, ktorý zastával túto funkciu od mája 2021. Wendy van Sante má bohaté medzinárodné skúsenosti a vášeň pre budovanie silných značiek. Do spoločnosti prichádza s jasnou víziou – posilniť jej postavenie odvážnym lídershipom a prinášať dlhodobú hodnotu prostredníctvom značiek.S globálnymi skúsenosťami a novým pohľadom chce priniesť významné zmeny, pričom nadviaže na silné dedičstvo slovenských pivných značiek HEINEKEN. „Mojím cieľom je upevniť pozíciu spoločnosti ako lídra na trhu, budovať silné značky, nastavovať nové priemyselné štandardy a vytvárať hlbšie prepojenia so spotrebiteľmi a komunitami. Máme skvelé portfólio slovenských aj medzinárodných značiek a chceme sa zamerať na meniace sa potreby spotrebiteľov,“ uviedla Wendy van Sante.
Rozsiahle manažérske skúsenosti získala v HEINEKEN Vietnam, jednej z najväčších pobočiek spoločnosti na svete, kde počas piatich rokov viedla viaceré obchodné tímy. Pred príchodom na Slovensko pôsobila v HEINEKEN APAC, kde zodpovedala za medzinárodné značky Amstel, Edelweiss a Desperados v ázijsko-pacifickom regióne.