Slovak Telekom posilňuje od 1. februára strategický prístup k vonkajším vzťahom a udržateľnosti. Novovzniknutý Útvar vonkajších vzťahov a udržateľnosti vedie Miroslava Remenárová, ktorá sa stala súčasťou spoločnosti v septembri minulého roka.
„Firmy napĺňajú potreby a očakávania zákazníkov a sú zodpovedné taktiež za to, aby spĺňali regulačné a legislatívne požiadavky. Rovnako však majú zodpovednosť aj voči životnému prostrediu a spoločnosti. Nový útvar sa zameria na holistickú komunikáciu s okolím, v ktorom pôsobíme. Verím, že aj takto podporíme našu cestu udržateľného podnikania, v ktorej centre je zákazník,“ vysvetlila Remenárová.
Ako skúsená expertka v oblasti corporate affairs má za sebou mnohé významné projekty a úspechy, pred príchodom do Telekomu stála napr. pri zrode a etablovaní výrobného závodu Jaguar Land Rover v Nitre či otvorení centra reverznej logistiky Amazon v Seredi. Je členkou predstavenstva Asociácie mobilných operátorov Slovenska, angažuje sa v priemyselných združeniach a je prezidentkou Britskej obchodnej komory v SR.
„Do Téčka sa vlastne vraciam – už v roku 2001, po vstupe Deutsche Telekom na Slovensko, som v ňom viedla externú komunikáciu. Som rada a vážim si, že môžem byť opäť súčasťou tímu, kde môže byť každý sám sebou a značky, kde je rešpekt kľúčovou hodnotou."