Novou riaditeľkou marketingu NAY je Sabina Boudová.
StoryEditor

Zmeny vo vedení marketingu NAY. Annu Ölveckú strieda Sabina Boudová

13.05.2025, 12:11
Autor:
lezlez

Ölvecká skončila v NAY už v apríli, nové vedenie prišlo v máji 2025. 

NAY má novú šéfku marketingu. Stala sa ňou Sabina Boudová, ktorá pracovala už v minulosti na rovnakej pozícii pre DATART Slovensko. Novým obchodno-marketingovým riaditeľom je Vladimír Sušil, aj ten pôsobil v DATARTe. 

„Personálne zmeny vo vedení marketingového oddelenia boli súčasťou strategických krokov, ktoré vznikli v reakcii na koncentráciu značiek NAY a DATART na Slovensku. Toto zlúčenie so sebou prináša významnú synergiu a spolu s personálnymi zmenami má za cieľ posilniť pozíciu značky NAY na Slovensku," informovala Stratégie Sabina Boudová. 

Marketingové oddelenie podľa nej v Bratislave funguje samostatne. Úzko však spolupracuje s českými kolegami v DATARTe. „Nakoľko sú však český a slovenský trh v mnohom odlišné a my potrebujeme pohotovo reagovať na potreby slovenského zákazníka, je pre nás z dlhodobého hľadiska lepšie a efektívnejšie riadiť marketingové procesy zo Slovenska," hovorí Boudová. 

Ölvecká prišla do NAY na jeseň 2023 z agentúry TRIAD. Z úrovne marketingu riadila spájanie značiek NAY, DATART a Electroworld. Išlo o veľkú fúziu na českom aj slovenskom trhu, kedy na Slovensku zostal NAY a v Českej republike Datart. Jej pozíciu teraz zastáva Boudová.

Pýtali sme sa jej či sa zmeny dotknú spoluprác so súčasnými agentúrami a aký osud čaká aktuálne komunikačné koncepty. „Aktuálne vyhodnocujeme efektivitu a nákladovosť už existujúcich spoluprác a nateraz neplánujeme žiadne radikálne zmeny. V komunikácii sa chceme zamerať predovšetkým na služby, v ktorých tkvie sila značky NAY a plánujeme ešte viac posilňovať jej pozíciu v online priestore."

menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. máj 2025 12:40