NAY má novú šéfku marketingu. Stala sa ňou Sabina Boudová, ktorá pracovala už v minulosti na rovnakej pozícii pre DATART Slovensko. Novým obchodno-marketingovým riaditeľom je Vladimír Sušil, aj ten pôsobil v DATARTe.
„Personálne zmeny vo vedení marketingového oddelenia boli súčasťou strategických krokov, ktoré vznikli v reakcii na koncentráciu značiek NAY a DATART na Slovensku. Toto zlúčenie so sebou prináša významnú synergiu a spolu s personálnymi zmenami má za cieľ posilniť pozíciu značky NAY na Slovensku," informovala Stratégie Sabina Boudová.
Marketingové oddelenie podľa nej v Bratislave funguje samostatne. Úzko však spolupracuje s českými kolegami v DATARTe. „Nakoľko sú však český a slovenský trh v mnohom odlišné a my potrebujeme pohotovo reagovať na potreby slovenského zákazníka, je pre nás z dlhodobého hľadiska lepšie a efektívnejšie riadiť marketingové procesy zo Slovenska," hovorí Boudová.
Ölvecká prišla do NAY na jeseň 2023 z agentúry TRIAD. Z úrovne marketingu riadila spájanie značiek NAY, DATART a Electroworld. Išlo o veľkú fúziu na českom aj slovenskom trhu, kedy na Slovensku zostal NAY a v Českej republike Datart. Jej pozíciu teraz zastáva Boudová.
Pýtali sme sa jej či sa zmeny dotknú spoluprác so súčasnými agentúrami a aký osud čaká aktuálne komunikačné koncepty. „Aktuálne vyhodnocujeme efektivitu a nákladovosť už existujúcich spoluprác a nateraz neplánujeme žiadne radikálne zmeny. V komunikácii sa chceme zamerať predovšetkým na služby, v ktorých tkvie sila značky NAY a plánujeme ešte viac posilňovať jej pozíciu v online priestore."