Lucia Luptáková pokrývala nadačné témy ešte v rámci PR oddelenia banky, ktorého súčasťou bola takmer do konca roka 2021.
„Nadácia vstúpila do ďalšej dekády svojho pôsobenia a ja som veľmi rada, že sa k nej opäť vraciam, i keď teraz, samozrejme, v úplnej inej pozícii. Už keď som v banke začínala, zažila som znovuotvorenie Kalvárie v Banskej Štiavnici alebo zaujímavé situácie okolo úžasného projektu Maľba či enviroceny Atlas. Teším sa, že keď sa s nadáciou opäť prepájam, rozbehli sme podporu ďalšieho rozsiahleho projektu, ktorým je Gotická cesta. Mojím cieľom je prispieť k ešte väčšej angažovanosti nadácie v oblasti ochrany životného prostredia, sociálnych programov, kultúry a umenia. Presne tam, kde je najsilnejšia a najprospešnejšia,“ uviedla Luptáková.
Lucia Luptáková počas svojej kariéry pracovala v spoločnosti Slovak Telekom, najprv ako špecialista pre internú a externú komunikáciu, neskôr mala na starosti marketingovú komunikáciu. Od roku 2013 pôsobila v rámci gastro skupiny Bencik Culinary Group, kde zodpovedala za marketing a komunikáciu.Nadácia VÚB patrí medzi najstaršie a najvýznamnejšie firemné nadácie na Slovensku, pričom len nedávno oslávila 20 rokov svojho pôsobenia. Len v roku 2024 podporila 112 projektov v celkovej sume vyše 1,3 milióna eur.