Nová šéfka so skúsenosťami v oblasti produkcie, kreatívy, strategického či finančného plánovania podujatí prichádza s ambíciou upevniť aktuálnu pozíciu na trhu. V agentúre PS:Sunrise pôsobí vyše roka a za ten čas sa jej podarilo nadviazať úspešné klientske spolupráce a podporiť aj vzdelávaciu víziu agentúry. Vo svojej novej funkcii sa plánuje venovať aj aktívnejšiemu načúvaniu klientom, ako aj rozširovaniu portfólia služieb v oblasti online produkcie.
„Verím, že dobrý event je zážitok, ktorý buduje samotnú značku, dôveru a dlhodobý vzťah. V PS:Sunrise vidím potenciál kombinovať profesionalitu s tvorivosťou a cieľom hľadať pre klientov riešenia, ktoré im prinesú želané výsledky. Teším sa na túto výzvu,“ uviedla Martina Homoláková.
Dlhoročne tiež pôsobila v bratislavskej agentúre PS:Events, kde sa venovala širokej škále klientov (Google SK a CZ, Komerční banka, Stellantis Slovakia) a produkčne zastrešovala marketingovo známe podujatia ako Marketing Rulezz, PRokop či Digital PIE.
„Martina má našu plnú dôveru. Jej povýšenie prichádza v čase, keď sa eventový trh aktívne mení a my chceme nielen nasledovať, ale aj udávať tempo. Potenciál navyše vidíme aj v kombinácii s digitálnou produkciou, čím vieme osloviť ešte širšiu zákaznícku skupinu,“ hovorí Barbora Okruhľanská, managing director PS:Sunrise.

