Na pozícii riaditeľa Centra marketingu SND dochádza k zmene. Daniela Rabinu vystrieda od júla Radoslava Stratená. Radoslava si do SND prináša skúsenosti nielen z prostredia kreatívneho biznisu - pracovala v agentúrach Made by Vaculik či Istropolitana Ogilvy, marketingové zručnosti získala aj na strane klientov. Ako marketingová manažérka pracovala najskôr pre Staropramen Slovakia, neskôr pre českú pobočku Pivovary Staropramen.
Daniel Rabina pracoval pre SND od roku 2012. „Daniel Rabina je jedným z členov môjho tvorivého tímu, ktorý spolu so mnou nastúpil do SND v júli 2012,“ uvádza generálny riaditeľ SND Marián Chudovský. „Práca nášho Centra marketingu bola a je považovaná za vysoko profesionálnu a často je dávaná za vzor aj iným organizáciám. S Danielom sme sa vedeli vzájomne dopĺňať v nápadoch i myslení, oceňujem, že jeho úsek ma vedel často príjemne prekvapiť novými kreatívnymi nápadmi. Ťahali sme to všetko spolu plných päť rokov bez vzájomných nedorozumení. Ďakujem mu za spoluprácu a želám mu, nech dosiahne nové životné i profesionálne obzory a jeho nástupkyni Radke Stratenej, nech nadviaže na jeho úspešnú éru a nech nás všetkých takisto prekvapuje svojou invenciou.“
Od roku 2012 prešiel marketing SND viacerými zmenami. Medzi najviditeľnejšími možno spomenúť výraznú orientáciu na digitálny marketing, vytváranie nových partnerských a mediálnych spoluprác, zmenu komunikácie v prospech vnímania SND ako priateľskej a otvorenej inštitúcie, ako aj nadväzovanie spoluprác s organizáciami mimovládneho sektora, ako je Slovensko.Digital, či Nadácia otvorenej spoločnosti. Ďalšou z aktivít Centra marketingu
SND je oživenie tradície každoročného Dňa otvorených dverí či produkcia talkšou Trochu inak v SND s Adelou Vinczeovou.