Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett prebieha v televízii a online.
Ako Stratégie informovala Jana Divišová, account manager senior z agentúry Wiktor Leo Burnett, cieľom kampane je zvýšiť znalosť značky innogy a služby innogy Energetické poradenstvo. Tiež podporiť dôveru k tejto službe a zvýšiť záujem o návštevu innogy Experta, ktorý túto službu poskytuje.
„Je jedno kde a ako bývate, aj vám innogy Expert poradí ako šetriť na energiách.“
01 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT
02 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett
03 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň
04 - Modified: 2024-04-05 08:26:07 - Feat.: - Title: Slovenský zväz ľadového hokeja spúšťa novú komunikačnú platformu Byť fér je #okej
05 - Modified: 2024-02-21 08:22:21 - Feat.: - Title: U Wiktora je ďalší Peter