Kampaň z dielne Wiktor Leo Burnett prebieha v televízii a online.
Ako Stratégie informovala Jana Divišová, account manager senior z agentúry Wiktor Leo Burnett, cieľom kampane je zvýšiť znalosť značky innogy a služby innogy Energetické poradenstvo. Tiež podporiť dôveru k tejto službe a zvýšiť záujem o návštevu innogy Experta, ktorý túto službu poskytuje.
„Je jedno kde a ako bývate, aj vám innogy Expert poradí ako šetriť na energiách.“
01 - Modified: 2025-11-21 13:39:35 - Feat.: - Title: Októbrové Hodnotenie Stratégií: Aby toho nebolo málo, Bublinám pribudol titul TOP práca mesiaca
02 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku
03 - Modified: 2025-08-03 17:00:22 - Feat.: - Title: Sunday ADucation: Značky, ktoré na Slovensku robia svetový marketing & ako na brainstorming s ChatGPT
04 - Modified: 2024-08-16 06:07:05 - Feat.: - Title: Aupark si v tendri vybral Wiktor Leo Burnett
05 - Modified: 2024-06-10 07:58:18 - Feat.: - Title: KFC na Slovensku spúšťa svoju prvú televíznu kampaň