Plzenský Prazdroj
StoryEditor

Wavemaker bude naďalej pracovať pre Plzeňský Prazdroj

01.10.2021, 12:02
Autor:
redred
Agentúra spolupracuje s Prazdrojom už 12 rokov, partnerstvo potrvá aj naďalej.

Plzeňský Prazdroj Slovensko realizoval výberové konanie na novú mediálnu agentúru po piatich rokoch. Za novým tendrom bolo jednak uplynutie zmluvného obdobia, ale aj potvrdenie konkurencieschopnosti aktuálnej spolupráce na úrovni stratégie či ponúkaných cien. Zo súťaže vyšla víťazne agentúra Wavemaker. Nadväzuje tak na spoluprácu s Prazdrojom, ktorá sa začala v roku 2010.

Všetky prihlásené agentúry prešli v tendri na mediálnu agentúru cez komplexné strategické zadanie. Jeho zameranie sa sústredilo na manažment portfólia značiek Plzeňského Prazdroja Slovensko, ako aj kompetencie v oblasti digitálnej stratégie.

Spomedzi uchádzačov zvíťazila  agentúra Wavemaker, ktorá tak bude s Prazdrojom ďalej pokračovať v spolupráci od januára budúceho roka.

„Partnerstvo agentúry Wavemaker a Plzeňského Prazdroja Slovensko trvá už 12 rokov, čo je na slovenskom trhu unikátne. Sme radi, že Wavemaker v konkurencii iných agentúr potvrdil, že strategicky aj cenovo je pre nás stále prvou voľbou. Segment rýchloobrátkového tovaru za posledných 18 mesiacov aj kvôli Covid-19 prešiel turbulentnými zmenami, ktoré tiež zasiahli prístup k médiám. Teší nás, že máme po boku agentúru, ktorá nám toto obdobie pomohla zvládnuť a sme pripravení prijať spolu ďalšie výzvy,“ hodnotí Roman Trzaskalík, marketingový riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko.

Spoluprácu s lídrom v budovaní pivnej kultúry začala agentúra ešte v roku 2010, keď spoločnosť niesla názov Pivovary Topvar. Vo Wavemakri mame nesmiernu radosť z toho, že s Plzeňským Prazdrojom Slovensko po 12 rokoch spolupráce pokračujeme naďalej. Dlhodobá a overená kvalita servisu a tímu, ako aj strategického uvažovania a filozofie pozitívnej provokácie našej agentúry boli, verím, tým, čo rozhodlo v náš prospech. Spoločne tak môžeme prinášať nové zaujímavé marketingové riešenia v oblasti pivného segmentu, kde je Prazdroj významným hráčom,“ uviedol Dušan Horváth, Managing Director Wavemaker Slovakia.

Okrem slovenského trhu sa výber mediálnej agentúry uskutočnil aj na susednom, českom trhu. Jeho víťazom sa stala agentúra Starcom. Agentúra Starcom tak v Českej republike vystrieda agentúru Wavemaker, ktorá s Plzeňským Prazdrojom spolupracovala od roku 2012.

Spoločnosť Plzeňský Prazdroj Slovensko je kľúčovým hráčom v slovenskom pivovarníctve, v rámci segmentu rýchloobrátkového tovaru sa umiestňuje medzi TOP 10 najsilnejšími zadávateľmi. Značky Birell, Velkopopovický Kozel, Pilsner Urquell a Šariš sa v poslednom roku umiestnili medzi TOP 25 najsilnejšími značkami v rámci rýchloobrátkového tovaru z pohľadu sily komunikácie.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 07:21