Spoločnosť UPC odštartovala v septembri novú kampaň s komunikačnou platformou Happy Home®. Jej súčasťou je aj nová vizuálna identita spoločnosti, vrátane nového loga a sloganu „Užite si každú chvíľu“.
Kampaň je zameraná na pripojenie a zábavu, ktoré UPC ponúka svojim zákazníkom v domácnostiach a tiež na ponuku televíznej zábavy: TV Archív (7 dní), mobilnú televíziu Horizon Go, videotéku, či 160 programov káblovej televízie. Produkty zastrešuje komunikačná platforma Happy Home®.
Kampaň cieli na rezidenčných zákazníkov a štartuje 40-sekundovým televíznym spotom. Jeho príbeh ukazuje čulý ruch veľkej rodiny, kde konektivita pomáha udržať spojenie medzi jej členmi. Do kín bude nasadený dlhší, 60-sekundový spot, oba pre región Strednej a Východnej Európy sa podľa tlačovej správy UPC nakrúcali v júli tohto roku v pražských lokalitách.
Kampaň potrvá do konca októbra, okrem v TV a kine, aj v OOH, printoch a digitálnych médiách.
„Koncept kampane vznikol v regióne CEE a na globálnej úrovni ho prevzala tiež naša materská spoločnosť Liberty Global. Vznikol v spolupráci so sieťou TBWA a pod jej taktovkou vznikla aj nová vizuálna identita, ktorú predstavíme spoločne s kampaňou. Dotkne sa prakticky všetkých vizuálnych výstupov, vrátane loga, fontu, práce s fotografiami, tónu komunikácie, atď. Som veľmi rád, že dôležitou súčasťou vývoja kampane bol česko-slovenský interný kreatívny tím, ktorý pripravil kompletnú BTL komunikáciu pre celý región CEE. Práca česko-slovenského UPC kreatívneho tímu sa tak objaví vo všetkých 5 krajinách CEE (ČR, SR, Poľsko, Rumunsko, Maďarsko). Tím pracuje pod vedením Michala Němečeka, Head of Creative department, ktorý prešiel veľkými sieťovými agentúrami v Českej republike a svoje bohaté skúsenosti preniesol do nášho interného tímu,“ povedal Karel Smrž, riaditeľ pre značku a komunikáciu v UPC Česká a Slovenská republika.