Značka Birell pridáva do svojho portfólia nealkoholický nápoj Birell Botanicals. Cieľovou skupinou sú, podľa Veroniky Hořákovej, manažérky značky Birell, aktívni ľudia s orientáciou na zdravý životný štýl a kvalitné prémiové výrobky. Birell týmto produktom v dvoch príchutiach, podľa jej slov, vstupuje do nového segmentu nealko nápojov. „Hovoríme o segmente, ktorý je na pomedzí medzi nealkoholickými pivami a ostatnými zdravšími nealkoholickými nápojmi. Ide o unikátny produkt vďaka svojej výrobe a chuťovému profilu. Proces prípravy nápoja totiž kombinuje tradičné zrenie a varenie piva s postupným pridávaním ingrediencií. Celý výrobný proces trvá 19 dní“.
Rad Birell Botanicals sa od celého portfólia značky Birell líši celkovým spracovaním dizajnu s dôrazom na prírodné ingrediencie.
Uvedenie novinky je podporená 360° komunikačnou kampaňou. Ku komunikácii značky budú prizvaní aj vybraní ambasádori a blogeri. Na príprave sa podieľalo viacero agentúr. O kreatívne spracovaný dizajn sa postarala agentúra LineArt Group, TV spot vytvorila agentúra Fallon Prague v spolupráci so štúdiom Savage. „Televízny spot sme natáčali unikátnym spôsobom, keď agentúra Savage v ateliéroch v Letňanoch postavila z kulís celý svet Birell Botanicals,“ komentuje Veronika Hořáková.