V televíznom spote dieťa prvýkrát opúšťa domov samo bez rodičov a ide sa hrať von s kamarátom. Online videá rozohrávajú príbeh ďalej. Ukazujú dobrodružstvá hlavných hrdinov a pocit slobody, ktorý pri nich zažívajú.
Online kampaň pozostáva zo série troch videí. Tie pracujú s insightom, že deti pri hrách popúšťajú uzdu svojej fantázie, a tak je pre nich aj obyčajná hra nezabudnuteľným dobrodružstvom. To by však nebolo možné, keby nedostali potrebnú slobodu od svojich rodičov. Tí nemusia mať strach o svoje deti, lebo vďaka Prima Kids vedia, kde sa ich deti nachádzajú alebo koľko času trávia na internete.
Online kampaň bude podporená aj na Facebooku, prostredníctvom YouTube Preroll Ads, Bumper Ads a display formátov.
„Som rád, že sa nám spolu s agentúrou Zaraguza podarilo vytvoriť online kampaň, ktorá nie je iba klasickou adaptáciou ATL, ale je robená priamo pre digitál. Okrem toho sme v nej hlbšie rozpracovali príbeh, ktorý je rozpovedaný v ATL, a teda online divákom ponúka niečo iné, no zároveň konzistentné s ATL. Veríme preto, že aj vďaka strategickému pohľadu zo strany Zaraguzy bude kampaň v online úspešná,“ povedal Kamil Aujeský, Online Advertising Coordinator, Orange Slovensko.
Vizitka kampane:
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Maroš Hamorský, Michal Pastier
Art director: Michal Mazán
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Maroš Hamorský, Eva Matejičková
Account: Marek Kabát
Produkcia: Leopard Production
Režisér: Martin Marček
Timing: od 6. septembra 2017