Adweek
StoryEditor

Heinz má novú reklamu. Vyzerá ako trojminútová rozprávka od Pixaru

14.09.2017, 11:39
Kampaň prebieha v Austrálii.

Spoločnosť Kraft Heinz pripravuje pre svoj produkt nové obaly- ideálne veľkosti plechoviek, vyhovujúce každému. Pixarom inšpirovaná kampaň má všetko, čo by sme od značky a jej animovaného spotu očakávali. Je krátka, výstižná a rozkošná. Vymyslela ju Y&R New Zealand pre austrálsky trh.

Na predstavenie nových plechoviek spoločnosť poverila hlavného hrdinu animáku Geoffa. Je vedúci oddelenia pre inovácie vo firme a jeho snom je vytvoriť ideálnu veľkosť plechovky Heinz. Nemôže tam byť fazuliek príliš veľa, ale ani príliš málo! Postupom času však prichádza na to, že vytvoriť plechovku len pre jedného je nedostačujúce a sám život mu ukazuje, aké ďalšie zmeny by mal s plechovkami vymyslieť.

Vizitka kampane:

Agentúra: Y&R New Zealand

TV/Producer: Sacha Moore, Liz Rosby

Design: James Wendelborn

Copywriter/Art Director: Ellen Fromm

Account Manager: Marissa Taylor

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
01. júl 2022 16:18