Po výdatnej tendrovej žatve, ktorá agentúre priniesla víťazstvá v tendroch VSE/Innogy a stredoeurópsky digitál TESCO pribudli do agentúry dotcom.sk nové posily.
Na pozíciu client service directora pre klienta TESCO CE prišiel v prvej polovici roka Miroslav Chmelár, ktorý okrem pôsobenia v mediálnej agentúre MediaCom pôsobil aj ako marketingový riaditeľ spoločnosti BauMax, Hypernova či adidas.
“Výzvu riadiť tím, ktorý nastaví a rozvinie digitálnu komunikáciu pre Tesco v Strednej Európe, som rád prijal. Po rokoch na klientskej strane v retaile a zástavke v mediálnej agentúre to považujem za prirodzený krok ako odovzdať doterajšie profesionálne skúsenosti pre ambiciózneho stredoeurópskeho klienta.” hovorí k presunu z klientskej strany na agentúrnu Miroslav Chmelár.
Okrem nového client service directora agentúru posilnili na pozíciách senior account manager aj Vít Molnár, ktorí prišiel z agentúry MADE BY VACULIK, Kristína Kováčová, ktorá pôsobila v agentúre Istropolitana Ogilvy a Stanislav Pavlík, ktorý má bohaté skúsenosti z agentúry PRimeTime a Ami Communication. Z pražskej pobočky Saatchi&Saatchi prišla Linda Lipková.
Významné zmeny sa diali aj v pôvodnom teame agentúry. Novým Social media leadrom sa stala Slávka Barátová. Pozíciu senior account director pre hub Tesco CE zastáva Barborka Baranková a creative team leader TESCO tímu je od júna Lukáš Honz. Agentúra stále pokračuje v raste, aktuálne beží nábor pre posilnenie kreatívnych teamov.
“Kvalitný servis pre klientov je pre nás prioritou - aj preto padla voľba pri posilňovaní tímu na skúsených a osvedčených ľudí. Popri tom nám v agentúre vyrástli aj mladé talenty a radi sme im zverili zodpovedné pozície. Budovať si vlastný dorast je pre firmu náročné ale stále nesmierne dôležité,” zhodnotila Zuzana Zelenková, client partner agentúry.