Tatra banka prichádza v jesennej kampani s novou ponukou. Súčasným aj novým klientom teraz poplatok za novú kreditnú kartu, bezúčelový úver, hypotéku či bežný účet mení na sporenie alebo investíciu. V neistej dobe tak poplatky investuje do svojich klientov, aby v nich posilnila zodpovedný prístup k peniazom. Klienti si súčasne môžu vybrať, či pôjde o sporiaci alebo investičný produkt.
V kampani zároveň prichádza aj so zmenou v aplikácii Tatra banka. Tú svojim klientom ponúka v dvoch verziách – Lite a Full, aby si sami mohli zvoliť tú, ktorá im viac vyhovuje.
Súčasná kampaň nie je výkrikom do tmy, ale je súčasťou dlhodobej stratégie banky.Tatra banka si ako priekopník digitálneho bankovníctva plne uvedomuje zmenu v životoch ľudí, ktorú významne akcelerovala pandémia. Raketový nárast využívania digitálnych technológií bežnou populáciou spôsobil, že to, čo predtým vedeli oceniť skôr ľudia inklinujúci k inováciám alebo prémiovejší segment klientov, je dnes súčasťou bežného každodenného života takmer každého z nás.
Túto zmenu Tatra banka reflektuje aj v komunikácii. Z tmavej, jemne sci-fi ladenej tonality, plnej technológií „ako z budúcnosti“, sa výraznejšie posúva do svetlejšej, ľudskej tonality, ktorá ukazuje inovácie v reálnom každodennom živote ľudí. Typická ašpiratívnosť komunikácie banky však zostáva súčasťou positioningu ako jej neodmysliteľná súčasť.
„Základnou úlohou bolo preto očistiť tonalitu od príliš tmavých prvkov a budovať čistý, svetlejší a farebnejší „look and feel“. Takto chceme značku Tatra banka otvárať a približovať digitálnemu mass klientovi,“ priblížila Milada Halová, riaditeľka odboru brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.
„Komunikačné kotvy, na ktoré ste z našich kampaní zvyknutí, zostávajú nemenné – ašpirácia vysokej kvality, minimalizmus a čistý dizajn. Nové je však zasadzovanie inovácií do interakcie s ľuďmi a komunikácia výhod digitálnych riešení spôsobom, ktorá je atraktívna pre digitálneho mass klienta,“ dodala Milada Halová.
V novom spote hlavní hrdinovia v každodennom živote interagujú s modernou priestorovou typografiou, ktorá na jednej strane komunikuje benefit kampane, no súčasne dodáva ašpiratívny moderný look, ktorý je pre komunikáciu banky typický.
„Pri tvorbe novej kampane sme stáli pred veľkou výzvou. Potrebovali sme odštartovať výraznú zmenu vo vizualite, zároveň však zachovať ašpiratívnosť a unikátnosť, ktoré sú pre Tatra banku typické. Veríme, že sa nám to podarilo a klienti okrem skvelej ponuky ocenia aj novú vizualitu, “ hovorí Associate Creative Director MADE BY VACULIK, Milan Bielik.
„Kampaň štartujeme už dnes v televízii, online, PR, na sociálnych sieťach, outdoore a v direct marketingu.Všetky kampaňové nosiče odkazujú na špeciálnu webstránku bankaprevas, kde sa záujemcovia dozvedia všetky potrebné informácie o našej ponuke,“ prezradila Petra Laskovová, Brand manažérka zodpovedná za túto kampaň.
Kampaň vznikla v agentúre MADE BY VACULIK. Natáčanie zastrešila produkcia Boogie Films v réžii dua Wolfberg. Kampaň je zložená z televízneho spotu a silnej online komunikácie.
Kreditná karta:
Účet:
Úver:
Hypotéka:
Aplikácia:
Vizitka kampane:
Klient:
Milada Halová: CMO Tatra banka and Raiffeisen bank
Alena Popovičová: Head of Marketing Communication Department Tatra banka
Petra Laskovová: Brand Manager
Filip Kuchár: Senior Online Manager
Agentúra:
MADE BY VACULIK
Associate Creative Director/Senior copywriter: Milan Bielik
Art Director: Michal Nagy
Senior Account Manager: Blanka Stručka Blahová
Strategy Director: Adam Horecký
Digital Strategy Planner: Marek Krištof
Produkcia:
Boogie films
Directors: Wolfberg
Executive Producer: Jan Hrubec
Producer: Mysa Berková
Production Manager: Markéta Hafoudh
Production Coordinator: Kryštof David/Bára Krečmerová
Location Manager: Šimon Rossler
Dop: David Hofmann
Focus puller: Ondřej Kos
1st ad: Petr Heinrich
Gaffer: Jiří Vrána
Grip: Michal Rališ
Production Desinger: Stella Šonková
Wardrobe Stylist: Dušan Bebčák
Make Up Stylist: Olina Bartakovičová
Photoshoot: Miro Minarovich
Casting Director: Margareta Abena
Editor: Filip Malásek
Postproduction: PFX
Making of: Petr Novák