Súčasná kampaň Slovenskej sporiteľne je štartom k dlhodobej stratégii. Zadaním pre agentúru bol „employer branding“- teda komplexný projekt, ktorý presahuje cez interné prostredie banky až po sociálne siete.
Keďže korporátne prostredie by mohlo na niekoho pôsobiť nepríjemne, agentúra sa rozhodla to odkomunikovať z iného uhla pohľadu. Slovenská sporiteľňa sa stará o svojich zamestnancov nadštandardne a snaží sa nájsť aj rovnováhu medzi ich súkromným a pracovným životom. Tento message komunikuje claimom „urob si meno“, ktorý funguje vo viacerých rovinách. Meno si totiž každý z nás robí nielen svojou odbornosťou, ale aj svojím človečenstvom.
Agentúra pozbierala niekoľko zaujímavých príbehov, ktoré teraz komunikuje prostredníctvom kampane. Potenciálnym zamestnancom tak dáva signál – u nás si ťa vážime ľudsky aj profesionálne. Kampaň, ktorou celý employer branding štartuje, pracuje s reálnymi osobnostnými črtami a záľubami zamestnancov. Do kampane ich prihlasovali kolegovia a nadriadení, u ktorých si niečím urobili meno nielen pracovne, ale aj ľudsky.
„Cením si, že naši zamestnanci pozitívne prijali zámer kampane a aktívne sa do nej zapojili. To, že prepožičali banke svoju vlastnú tvár, vnímam ako prejav vysokej lojality voči Slovenskej sporiteľni, najlepšiemu zamestnávateľovi v bankovom sektore,“ Andrea Borguľová, riaditeľka odboru Ľudských vzťahov.
„Myslím, že nikdy nespoznáte klienta lepšie, ako keď robíte s jeho zamestnancami. Až na fotení sme naplno pocítili, že pracovať v korporáte nie je vôbec také „suché“, ako sa môže navonok javiť, a že veľa ľudí znamená aj množstvo príbehov a inšpirácií. Dúfam, že sa to prenieslo aj do samotných vizuálov – feedback zo strany zamestnancov Slovenskej sporiteľne je zatiaľ veľmi pozitívny.“ Martin Polakovič, copywriter.
Credits:
Copywriter: Martin Polakovič
Creative director: Andrej Csino
Art director: Adrián Juriga
Graphic designer: Adrián Juriga, Michal Nemček, Andrej Bizík
Account manager: Anton Tokoly, Jana Krnáčová
Photoshoot: Laurinc Studio